کد خبر 886141
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
استقلال و پارس جنوبی

استقلال در بازی مقابل پارس جنوبی هیچ شوتی در چارچوب حریف نداشت.

به گزارش مشرق، مشکل استقلال در حمله و گلزنی مشکلی نیست که آبی‌های پایتخت و هوادارانشان خیلی با آن بیگانه باشند. آنها چند فصلی است که با ضعف در خط حمله دست و پنجه نرم می‌کنند و دواهای شفر و منصوریان برای این درد یا درمانی نداشته یا درمان آن مقطعی بوده است. با وجود این ضعف اما استقلال از زمان حضور شفر هیچ‌گاه به اندازه بازی با پارس جنوبی جم آرام و بی‌خطر نبوده است. تیمی که در بوشهر نتوانست حتی یک ضربه در چارچوب حریف را ثبت کند.

این اتفاقی است که آخرین بار برای استقلال در اولین حضور شفر در این تیم افتاد. بازی استقلال مقابل فولاد اولین بازی این مربی بعد از چند روز تمرین کردن با تیم بود. دیداری که استقلال بدون این که موقعیتی را خلق کند یک امتیاز از یک تساوی صفر-صفر بدست آورد. بعد از آن بازی، استقلال شفر همیشه یکی از پرموقعیت‌ترین تیم‌های لیگ برتر بود. مثلا آنها در بازی مقابل استقلال خوزستان با ۹ شوت در چارچوب رکورددار شدند و در بازی‌های دیگر هم با میانیگن ۴ شوت در هر بازی جزو چهار تیم ابتدایی لیگ در این زمینه قرار داشتند. اگرچه آنها یک بار در بازی با گسترش فولاد فقط یک شوت در چارچوب داشتند اما از زمانی که شفر روی نیمکت استقلال به صورت رسمی نشست بازی مقابل پارس جنوبی بعد از بازی فولاد، اولین بازی بدون شوت در چارچوب آبی‌ها بود. دیداری که با باخت هم تمام شد.

در این بازی علی کریمی و دانشگر دو هافبک دفاعی آبی‌ها بیشتر از بقیه شانس خود را برای گلزنی امتحان کردند و دو شوت به سمت دروازه داشتند اما هر دو شوت خارج از چارچوب بود. به غیر از این دو بازیکن، هفت بازیکن دیگر استقلال هم یک شوت زدند و در نهایت از یازده شوت به سمت دروازه هر یازده شوت به خارج رفتند و رکورد صفر برای تیم شفر به ثبت رسید. این در حالی است که بازیکنان پارس جنوبی از ۷ شوت، ۲ شوت در چارچوب به ثبت رساندند. البته گل آن‌ها، بدون شوت داخل چارچوب بدست آمد!

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس