سردار عبادالله عبداللهی

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از پروژه راه‌آهن سریع‌السیر تهران- قم- اصفهان به عنوان نخستین و بزرگترین راه‌آهن پرسرعت کشور بازدید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، سردار عبادالله عبداللهی در بازدید از راه‌آهن سریع‌السیر تهران- قم- اصفهان و در جمع مهندسان و کارکنان این پروژه ملی گفت: این پروژه از ویژگی خاصی برخوردار است زیرا، اولین اقدام در ساخت راه‌آهن سریع‌السیر کشور است و باید با روحیه جهادی و دقت و کیفیت بالا صورت گیرد.

سردار عبداللهی گفت: در این پروژه اولین کاری که باید مد نظر قرار بگیرد کیفیت انجام کار است. اعتقاد ما این است که اگر بین هر دو تیم ایرانی و خارجی همراه با مجموعه وزارت راه و مشاور، یک همبستگی، همدلی و همراهی وجود داشته باشد هم کیفیت و سرعت بالا می رود و هم هزینه‌ها کاهش می‌یابد.

وی افزود: امروز دشمن، اقتصاد و اشتغال را هدف قرار داده است و ما باید در این میدان مبارزه و مقابله کنیم. اگر در این مسیر انگیزه، روحیه انقلابی و توکل به خداوند متعال داشته باشیم حتماً موفق خواهیم بود.فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در خصوص ایجاد اشتغال و آبادانی در کشور تصریح کرد: ما باید به عنوان یک وظیفه و یک تکلیف پیشگام و جلودار سازندگی باشیم تا بتوانیم کشور را در مسیر توسعه پیش ببریم و با این کار و تلاش، در مقابل آمریکا بایستیم.

در پایان سردار عبداللهی خطاب به طرف چینی گفت: در خصوص تهیه و طراحی نقشه‌ها و ارائه آنها باید تلاش بیشتری صورت گیرد تا زمان از دست نرود و هر زمان که نیاز به کمک دیده می‌شود اعلام کنند تا ما کمک‌شان کنیم.
شایان ذکر است، راه‌آهن سریع‌السیر تهران – قم – اصفهان به عنوان نخستین و بزرگترین راه‌آهن پرسرعت کشور به طول 410  کیلومتر با سرعت عملیاتی 300 کیلومتر در ساعت در قالب 22  ست قطار 8 واگنه طراحی شده و قادر به جابه‌جایی16 میلیون مسافر در سال است و در طول مسیر از شهرهای قم، دلیجان و میمه عبور می‌کند.

این پروژه شامل دو قطعه تهران- قم (165 کیلومتر) و قم- اصفهان (245 کیلومتر) می‌باشد که توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و مشارکت یک شرکت چینی در حال اجراست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 21
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    23 7
    خواهش میکنممممم هرچه زودتر قطارسریع السیر تهران قم اصفهان راراه اندازی کنین
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    31 3
    خواهش میکنم هرچه زودترخبرراه اندازی قطارسریع السیر رابه مابدید
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    26 3
    خیلی طرح خوبیه قطارسریع السیر تهران اصفهان خیلییییی عالیه ممنون هرچه زودترراه اندازیش کنین لطفاااااااا
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    43 3
    توروخدااااا زودترراه اندازیش کنین
  • IR ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
    38 0
    به خداااااا احتیاااااج زیادددد داریم توروقران قطارسریع السیر تهران اصفهان راراه اندازی کنین توروبه امام حسین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس