شمشیربازی

مجتبی عابدینی و علی پاکدامن با پیروزی برابر شمشیربازانی از چین و هنگ کنگ به جمع هشت سابریست برتر بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی راه یافتند.

به گزارش مشرق، در دومین روز از رقابت های شمشیربازی بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی امروز(دوشنبه) رقابت های اسلحه سابر مردان و فلوره زنان آغاز شد. برای تیم‌ ملی شمشیربازی ایران که در روز دوم تنها در بخش انفرادی اسلحه سابر نماینده داشت، مجتبی عابدینی و علی پاکدامن به روی پیست رفتند که پس از کسب پیروزی های لازم در دور گروهی، در آغاز دور حذفی نیز با شکست سابریست هایی از چین و هنگ کنگ به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

علی پاکدامن در دور گروهی بسیار مقتدرانه ظاهر شد و توانست در پنج دیدار متوالی به ترتیب برابر حریفانی از ژاپن، ویتنام، هنگ کنگ، قطر و اندونزی به پیروزی برسد و به جمع سی و دو سابریست برتر آسیا راه یابد.
پاکدامن در نخستین دیدارش در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل چونگ لام از هنگ کنگ با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ پیروز شد و به جمع هشت نفر پایانی صعود کرد و باید برای راه یابی به مرحله نیمه نهایی به مصاف آن وو از ویتنام برود.

مجتبی عابدینی هم که با ‌کسب دو پیروزی برابر نمایندگان قطر و مالزی و سه شکست برابر ویتنام، هنگ کنگ و چین راهی جدول اصلی سی دو نفره شده بود در اولین دیدارش در جدول اصلی توانست برابر یینگ مینگ ژو از چین با نتیجه ۱۵ بر ۶ به پیروزی برسد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد باید در این‌ مرحله و در دیداری دشوار به مصاف گو بونگیل از کره جنوبی برود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس