کد خبر 885507
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
قتل

زمانیکه هیچکس در داخل مغازه حضور نداشت تصمیم خود را تغییر داده و تصمیم به کشتن پدرم گرفتم اما برای آنکه همه چیز را عادی نشان دهم غذای پدرم را به همراه غذای شریک مغازه و پسرش مسموم کردم.

به گزارش مشرق، 21 مرداد جاری مأموران کلانتری 107 فلسطین در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند مرد حدوداً پنجاه ساله‌ای پس از خوردن غذا دچار مسمومیت شده و بعد از انتقال به بیمارستان امام حسین (ع) جان باخته است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر قاضی دشتبان؛ بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در بیمارستان حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

بیشتر بخوانید:

دو بار قصاص مجازات عاشق کینه توز

خواننده زیرزمینی قتل را گردن نگرفت

بررسی اولیه نشان داد متوفی و پسرش محسن به همراه شریک متوفی و پسر وی در یک مغازه در خیابان جمهوری مشغول کار بودند که هنگام ظهر پس از خوردن غذا دچار مسمویت شده اما در نهایت متوفی به کام مرگ فرورفته بود.

همزمان با انتقال جسد متوفی به پزشکی قانونی، تحقیقات از شریک متوفی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و وی در اظهاراتش به بازپرس گفت: ظهر در مغازه واقع در خیابان بهار مشغول صرف نهار شدیم اما به محض خوردن غذا متوجه مزه بد آن شده و از خوردن غذا منصرف شدیم، من و پسرم غذا را از خانه آورده بودم که با همسرم تماس گرفتم و علت مزه بد غذا را جویا شدم که او گفت اتفاقی نیفتاده و مانند همیشه غذا درست کرده است.

وی ادامه داد: من و پسرم دیگر به غذا خوردن ادامه ندادیم و هنگامیکه دو قاشق از غذای متوفی خوردیم، متوجه شدیم غذای وی نیز مزه بدی می‌دهد که به او گفتیم غذا نخورد اما او ادامه داد، لحظاتی بعد علائم مسمومیت هویدا شد و حال من و پسرم بهم خورد، دقایقی بعد نیز متوفی دچار وخامت حال شد که او را به بیمارستان منتقل کردیم اما در نهایت جان باخت.

در تحقیقات تکمیلی مشخص شد محسن (پسر متوفی) روز حادثه با وجود حضور در مغازه، لب به غذا نزده است که وی با دستور بازپرس امور جنایی تهران بازداشت شد.

محسن در اظهارات اولیه مدعی شد که به خاطر درد دندان غذا نخورده است اما کارشناسان پزشکی قانونی در بررسی اولیه جسد متوفی اعلام کردند که متوفی به دلیل مسمومیت شدید جان باخته است.

محسن منکر هرگونه ارتکاب جنایت و قتل پدر خود بود اما سرانجام لب به اعتراف گشود و به قتل پدرش به شیوه مسموم کردن غذا اعتراف کرد.

وی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: از چندی پیش دچار مشکلات مالی شده بودم و هیچ راهی برای حل آنها پیدا نمی‌کردم، نهایتاً تصمیم گرفتم تا به زندگی خود پایان دهم و به همین علت با 15 هزار تومان اقدام به تهیه سم کردم، روز حادثه در داخل مغازه نشسته بودم و قصد داشتم تا با خوردن سم به زندگی خود پایان دهم که در یک لحظه، زمانیکه هیچکس در داخل مغازه حضور نداشت تصمیم خود را تغییر داده و تصمیم به کشتن پدرم گرفتم اما برای آنکه همه چیز را عادی نشان دهم غذای پدرم را به همراه غذای شریک مغازه و پسرش مسموم کرده تا علت مرگ پدرم را ناشی از مسمومیت غذایی عنوان کنم، در نهایت به سراغ دستگاه ضبط دوربینهای داخل مغازه رفته و آن را خاموش کردم، پس از آن نیز سم را داخل غذای پدرم ریخته و مقدار کمتری از سم را نیز داخل غذای شریک مغازه و پسرش ریختم.

متهم این پرونده پس از اعتراف به قتل پدرش با دستور قاضی دشتبان؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    15 0
    کاش خودش را کشته بود.
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    16 1
    عجب بیشعور نمک نشناسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس