غلامعلی رجایی

مشاور شهردار تهران می‌گوید در دولت اصلاحات فساد اقتصادی وجود نداشت!

سرویس سیاست مشرق -  «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷:۳۰ با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

*** 

«مسجد سازی» جرم تازه قالیباف!

مرکز مطالعات شهرداری تهران، روز سه‌شنبه گذشته نشستی را با عنوان «مدیریت شهری و آسیب‌های اجتماعی» برگزار کرده است که معاون شهردار، رئیس مرکز مطالعات شهرداری و تعدادی از مدیران تشکل‌های مردم نهاد نیز در این نشست حضور داشته‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، فردی به نام لیلا ارشد، که عنوان شده مدیر «خانه خورشید» است با اشاره به فعالیت‌های شهردار سابق در محله هرندی تهران گفته است: در این محله هر ۲۰۰ قدم یک مسجد ساخته شده است، حتی زمین NGO خانه خورشید را از ما گرفتند و جایش یک مسجد چهار میلیارد تومانی را ساختند. باور کنید حتی یک نفر هم در آن نماز نمی‌خواند.[۱]

*این اظهارات در حالیست که شهردار سابق تهران در کنار توجه به ایجاد امکان مذهبی، به ساخت مجموعه‌های تفریحی و سازه‌ای نیز شهره است و مشخص نیست خانم ارشد آیا به اتمام برج میلاد و ساخت پل طبیعت، تونل توحید، بوستان ولایت، باغ کتاب و افزایش سرانه فضای سبز تهران بزرگ در دوران شهرداری قالیباف هم التفات داشته است یا خیر!؟

از طرفی صحبت‌های این فرد در بحث ساخت مساجد در محله هرندی تهران توسط شهرداری نیز محل تردید است و باید بررسی شود.

در مجموع اما باید دانست که مسجد را ابتدا باید ساخت و نمازگزارها کم کم آدرس آنرا پیدا می‌کنند!

***

پیشنهاد سایت جماران برای استفاده از مدل فرهنگی و تبلیغی ترکیه

سایت جماران در یک یادداشت به قلم فردی به نام محمدرضا حشمتی نوشته است:

«چه اصراری داریم که روش‌های غلط خود را اصلاح نمی‌کنیم. اگر روش ما در تبلیغ دین و ارزش‌های دینی جواب نمی‌دهد چرا تغییر روش نمی‌دهیم. مگر وحی است که نباید تغییر کند. سالهاست تبلیغ حجاب می‌کنیم و موفق نبودیم. سالهاست با فساد و رشوه مبارزه می‌کنیم، سالهاست با اعتیاد می‌جنگیم. چرا روش‌ها را تغییر نمی‌دهیم؟ مثلا مالزی و ترکیه که آزادی نسبی داده است چه مشکلی دارد؟ جرأت و جسارت اینکه بعضی سیاست‌ها را تغییر بدهیم یک نوع شهامت محسوب می‌شود. این نحوه اداره صدا و سیما، اداره مساجد، اداره اوقاف، اداره تبلیغات دینی صحیح نیست و نیاز به اصلاح دارد.»[۲]

*جالب است که اصلاح‌طلبان تا قبل از این، پیشنهاد مدل اقتصادی ترکیه را روی میز داشتند اما اکنون و پس از سقوط آزاد اقتصاد این کشور، گویا به سراغ پیشنهاد مدل فرهنگی ترکیه رفته‌اند!

بایستی اشاره کرد که این مدل صحبت کردن کلی و بعضاً غلط، نه تنها اثبات کننده چیزی نیست بلکه مغالطات فراوانی را هم سبب می‌شود.

ترکیه و مالزی بعنوان دو کشور اسلامی اگرچه رهاسازی‌هایی را در قوانین و اعتقادات بعمل آورده‌اند اما همانطور که دیده می‌شود و از اخبار منتشره از این کشورها نیز رؤیت می‌شود دچار ضعف‌ها و انکسارات مزمنی هم شده‌اند.

برای مثال در قبال جامعه ترکیه مشاهده می‌کنیم که دچار تعصب مذهبی شده است و به قول یک سیاستمدار ترک، این کشور تبدیل به هتل داعش شده است.

رهاسازی‌های فرهنگی و قانونی موجب شده است ترکیه به کشوری تبدیل شود که آشکارا از تروریست‌های سوریه حمایت کرد، یک شبه دچار کودتا شد و اقتصاد خود را به دلیل وابستگی اعتقادی به غرب از دست داد.

و ایضاً بعنوان یک کشور اسلامی شاهدیم که انواع رهاسازی‌های دینی و حتی فحشا در بخش‌هایی از این کشور رایج است اما این رهاسازی‌ها یا به قول آقایان این آزادی‌ها! هیچ اثری در بهتر شدن امنیت و یا خلاص شدن ترکیه از معضلاتی که در زیست جامعه با آن مواجه است، نشده.

درباره مالزی هم اوضاع هرگز بهتر از این نیست...

ادعای عدم توفیق جمهوری اسلامی در مبارزه با فساد و اعتیاد و یا تبلیغ دین و مؤلفه‌های شرعی نیز یک ادعای غلط و کوته‌بینانه است.

ما کشوری هستیم که در همسایگی دو تولیدکننده اصلی مواد مخدر در جهان یعنی افغانستان و پاکستان قرار داریم اما به لطف مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان و قوانین مطلوبی که در نظام اسلامی وجود دارد، مسئله اعتیاد در ایران دچار فراگیری نیست و یک مقوله مشهود نیز محسوب نمی‌شود. (مقایسه شود با گروه‌های بسیار معتادین که در شهرهای افغانستان و یا برخی ایالت‌های آمریکا به وفور و هر لحظه مشاهده می‌شوند)

در مسئله تبلیغ دین نیز شاید لازم به توضیح نیست که نظام جمهوری اسلامی ایران امروز بعنوان ام‌القرای جهان اسلام شناخته می‌شود و تربیت دینی جامعه ماست که ایران را نه تنها از فتنه‌ها و شکست‌ها برحذر داشته بلکه آنرا به کشوری تبدیل کرده است که به مدد تربیت‌یافتگان مکتب دینی خود رژه ۲۰ میلیونی شیعیان در اربعین را برگزار می‌کند و در هزاران کیلومتر فراتر از مرزهایش با ناامنی می‌جنگد، منافع خود را حفظ می‌کند و از شعائر مذهبی‌اش نیز دفاع می‌کند.

به سخن دیگر اینکه تأثیرات مهم تربیت دینی و موفق بودن سیاست‌های تبلیغی نظام اسلامی چه مؤلفه‌های دیگری می‌بایست داشته باشد که ایران امروز ندارد!؟

ماجرای حجاب نیز اگرچه زخم کهنه اصلاح‌طلبان محسوب می‌شود اما در ایران اسلامی پیشرفتهای مهمی داشته است و حکما آقای حشمتی و گردانندگان سایت جماران می‌دانند که امروز دیگر مثل ۴۰ سال قبل نیست که زنانی بدون روسری و حجاب علیه احکام نظام اسلامی تظاهرات خیابانی به راه بیاندازند. و این اقدام سفیهانه به مدد پرداخت‌های تبلیغی و قانونی نظام اسلامی حالا به اقدام چند عنصر  غیر متمدن تبدیل شده است که با کشف حجاب‌های خود نه تنها با اعتراض مردم مواجه می‌شوند بلکه تنها نمودی هم که دارند در صفحه اینستاگرام یک فرد معلوم الحال است و دیگر هیچ.

و در بحث فساد و رشوه هم بایستی به یادآور شد که چشم بستن به بروز فساد و مداهنه با آن هرگز به معنای موفق بودن سیاست‌ها نیست.

از طرفی علی‌القاعده سیاست‌های مبارزه با فساد در ایران اسلامی موفق بوده است که امروز همه می‌دانیم هیچ مفسد شناخته شده‌ای در کشور نیست که مجازات نشده باشد.

ضمن اینکه شاید جالب باشد که به گواه نظرسنجی از مردم تهران، ۷۰ درصد از مردم معتقدند نهادهای کلانی مثل شهرداری پاکدست هستند و ظنی از فساد و رشوه به آنها نمی‌رود.

اما اینکه نویسندگان یادداشتی از قبیل یادداشت مذکور در کدامین فضای ذهنی قرار دارند؛ مسئله دیگریست...

***

مشاور شهردار تهران می‌گوید در دولت اصلاحات فساد اقتصادی وجود نداشت!

غلامعلی رجایی، فعال اصلاح‌طلب و مشاور شهردار تهران در بخشی از مصاحبه با شماره سه‌شنبه گذشته آرمان امروز گفته است: در دولت اصلاحات فساد اقتصادی وجود نداشت و مسئولان با چنین چالش‌هایی مواجه نبودند.[۳]

*اظهارات رجایی در حالیست که دولت فعلی نیز دولت اصلاح‌طلبان و کابینه‌ای است که چپ‌ها تا همین چند ماه قبل می‌گفتند ما فدائیان آن هستیم، تضمینش با ماست و لیدر اصلاح‌طلبان نیز «تَکرار کرد» که مردم به آن رأی بدهند.

غیر از این همسانی اما جعل تاریخ نیز در کلام مشاور شهردار تهران جای تعجب بسیاری دارد.

شاید برای مخاطبان محترم جالب باشد که اساساً نامه مشهور مقام معظم رهبری درباره ضرورت مبارزه با فساد، در عصر اصلاحات خطاب به سران قوا نوشته شد. [۴]

رهبری چه ضرورتی را دیده بودند که در همان مقطع این نامه را نوشتند!؟

از طرفی اگر پرونده‌های مفاسد بزرگی مثل پرونده «شهرام جزایری»، «پتروپارس» [۵]، «استات اویل» [۶]، «مارین سرویس» [۷] پرونده فساد کرباسچی، شهردار اصلاح‌طلب تهران و یا مثلا پرونده کرسنت در دولت اصلاحات رخ نداده‌اند پس در کدام سیّاره به وقوع پیوسته‌اند!؟

جالب آنکه اثرات شوم برخی از این پرونده‌های رخ داده در دولت اصلاحات، هنوز دامان مردم ایران را رها نکرده است و افکار عمومی را آزار می‌دهد.

***

۱_ https://www.khabaronline.ir/detail/۷۹۶۹۵۸/society/urban

۲_ https://www.jamaran.ir/fa/tiny/news-۹۸۸۵۹۵

۳_ http://www.armandaily.ir/fa/news/main/۲۲۹۹۸۵

۴_ http://farsi.khamenei.ir/message-content?id=۳۰۶۲

۵_ https://fararu.com/fa/news/۱۵۶۷۵۵

۶_ https://www.farsnews.com/news/۱۳۹۲۰۵۱۵۰۰۰۴۰۳

۷_ http://snn.ir/fa/news/۳۹۶۲۲۳

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 70
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 13
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    اصلاح طلب کلمه تهوع اوری است که مبارزه با ارزشها را تداعی می کند
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
      61 16
      اصلاح طلبی تفکر راهزنانه ای است که نام آن گریزانم خدا عذابشون رو بیشتر کنه انشاالله
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
      38 7
      شاید بشود گفت اصلا طلب کلمه تهوع آوری نیست بلکه کسانی که آن را یدک می شکند و مانند زالو به ان چسبیده اند تهوع آورند.
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
      7 31
      عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید جاوید اصلاحات تا ابد الآباد
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    85 22
    اگه هنرسرا و رقاصخونه ...میساخت کاریش نداشتن.
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
      18 8
      اگر همین باقر خان رقاصه را پا میداد الان در کاخ ریاست جمهوری بود. اما
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    57 4
    قالیباف را بکشید خیالتان راحت بشود
    • مسعود IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
      37 18
      مشكل اين جماعت بي وجدان دين به دنيافروش غربگدا ! قاليباف و امثال قاليباف نبوده و نيست.مشكل اينها تفكر جهادي و انقلابي و استكبار ستيزي حاكم بر اركان اصلي نظام جمهوري اسلاميست. اصلا" مأموريت اين عروسكهاي خيمه شب بازي شيطان بزرگ و سرمايه هاي صهيونيسم در ايران , مخدوش كردن آرمانهاي مقدسيست كه معمار كبير انقلاب حضرت امام روح الله رحمة الله عليه با تكيه بر آن آرمانها موفق شد انقلاب را بر بستري از ايثار و جانفشاني و خداباوري مردم ايران در اواخر دهه 50 شمسي به پيروزي برساند.
    • IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
      7 21
      روحانی که فاجعه است ولی اگر قالیباف نورچشمی رئیس جمهور میشد فاجعه در فاجعه میشد.
  • قمر IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    33 2
    باز هم بزرگنمایی،بازهم بردن افکار مردم به حاشیه کاش مردم را هم به حساب می آوردین شما را بخدا یک چهارم پولی که از بیت المال می گیرید کار کنید
    • IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
      27 16
      شما رو بخدا یک بیستم درآمد کشور را در بودجه خرج کنید آقایون اصلاح طلب .....
  • رضا IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    41 15
    مالک سایت جماران واقعا نوه امام خمینیه !؟ یعنی یک فرد روحانی که مثلا حوزه درس خونده ، همچین نظراتی درباره ازادی بیناموسی تو ایران داره !؟ واقعا اینها فقط اسم امام خمینی رو یدک میکشن وگرنه تفکرشون مثل درباره کثیف پهلویه.......
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
      18 3
      نخير جناب! حق ما مردم همين دزدها و مفتخورهاي پير و پاتال بي تدبير غربگداي متفرعني اند كه با رأي ماها در چند سال اخير بر اركان دولت ومجلس حاكم شده و مملكت را به اين روز سياه نشانده و هنوز هم طلبكار نظام اسلامي و ملتند و بايد يه چيزي هم دستي بهشون بديم تا شايد يه ذره از زحمات بي نظيرشون جبران بشه!!
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    66 29
    قالیباف باید اعدام شود. حتی اگر دهها برابر رضا شاه برای تهران کار کرده باشد باز هم باید اعدام شود چون مسجد ساخت . به مراسم اربعین کمک کرد. کنار مردم مومن بود.
    • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
      29 12
      کارهایی کرد که خارچسم اصلاح طلبهاست
    • علی م IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
      10 13
      متأسفم حق شما همان گروه دزدان است
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
      10 3
      بابا بنده خدا داره با کنایه میگه چیکارش دارین آخه!
    • حقجو IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
      2 0
      کی گفته رضا شاه فعالیت موثر برای جامعه ایران داشته. او یک نوکری بیش نبود. در بین دعوا نرخ تعیین نکنید
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    26 17
    مرگ بر غارتگران بیت المال...مرگ بر منافقین داخلی و خارجی...مرگ بر فتنه گران جدید و قدیم...درود و سلام همیشگی الهی و خدایی بر حضرت امام خامنه ای دام ظله العالی و سپاه و حزب الله همیشه قهرمان...عزیزم منتشر بفرما تا چشمهای دشمنان خارجی و داخلی کور بشه و از حدقه دربیاید...مرگ بر ال سقوط...مرگ بر اسراءیل غاصب...
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    14 5
    این غلامعلی رجایی که اصلا ضد انقلاب هست ، قبلا یه صفحه ای داشت پاتوق ضد انقلاب ها بود این هم باهاشون رفیق بود و مثل اونها حرف میزد
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    15 4
    دیگر ازاین ازادتر انواع مدلها ومانکنهار ار در خیابانهای تهران و حتی شهرهای مذهبی هم می بینید. سایت جماران دنبال چه میگردد
    • IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
      1 1
      12-55سگ شمائین که هرجا براتون چرب تر باشه اونجا بیشترواق واق میکنین قالیباف تا طرفدارهای ابلهی مثل شما داره همچنان بایددرحسرت رئیس جمهوری بمونه
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    24 21
    وقتی میگن دراخرالزمان مسجدها زیاد میشه ولی نماز خوان کم میشه الان رو گفتن مشرق چی بهت میدن انقد از قالیباف حممایت میکنی
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
      10 2
      شما را بخدا هر چی روایت در مورد آخر وزمان هست یکجا چاپ کنید که دیگه چیز جدیدی اضافه نشه . آقا هرچی می شه می کیم آخر وزمانه .خب خوبه که‌ امام زمان ظهور می کنه وبعد حکومت عدل از چی می ترسید
    • محمد IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
      11 5
      به تو چی میدن پاچه قالیباف میگیری کود درجه یک ؟!
  • منشی IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    18 10
    دردولت اصلاح طلبان فساد اقتصادی وجود نداشت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! لطفا جناب رجایی بفرمایند واگذاری هایی که به عنوان اختصاصی سازیمعروف شد مثل واگذاری شرکت ایران الکتریک رشت به هم فکران خودچه بود ماجرای واگذاری معدن انگوران به قیمت مفت به افراد خاص چه بود؟ واگذاری معدن شماره سه به افراد خاص چه بود(جهت استحظار ایشان اول معدن را واگذار و هزینه خرید ماشین الات و تجهیز معدن جهت باطله برداری توسط دولت ووزیر اصلاحات که اکنون نفر دوم دولت اعتدال تشریف دارند پرداخت شد سپس نسبت به ثبت شرکت برای این کار اقدام کردند) و.......
  • AE ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    25 11
    این لیلا ارشد بد کینه ای از نماز و مسجد و قالیباف دارد.
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    11 13
    البته سایت جماران فراموش کرده که آن کشورها سکولار هستند و ایران نیست. نسخه ای که ایشان می پیچد اگر نتیجه ای می داشت در همان آمریکایی جواب می داد که پزشک تیم ژیمناستیک زنانش رکورد تجاوز جنسی را جابجا کرد و رییس جمهورش هر روز شاکی جنسی دارد!!
  • علی IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    26 11
    احسنت به غیرت،همت و مردانگی قالیباف. مردم تهران بعد از چندسال به انتخاب اشتباه خود در شورای شهر پی خواهند برد.
  • هادی IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    21 13
    چهار حالت بیشتر نداره یا با قالیباف مشکل داره یا با مسجد و یا با هر دو ، یک حالت دیگه هم می تونه باشه بهش گفتند از قالیباف انتقاد کن چیزی گیر نیاورده حسب انجام وظیفه به مسجد سازی قالیباف گیر داده
  • RO ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    8 4
    لیلا ارشد : خانه های فساد زمان پهلوی هم بهتر از وضع موجود بود! وضع خودش چگونه است!
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    7 5
    دزدی گوسفند می دزدید وگوشتش را بین فقرا توزیع می کرد گفتند این چه حال است گفت گناه دزدی با ثواب صدقه بدر می ماند پوست وکله پاچه که خدا بده برکت حکایت ساخت مسجد است که تا کجا وظیفه دارد
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    7 2
    شما عزیزان را دعوت میکنم که خطبه ۱۶۲ حضرت علی (ع) را مطالعه کنید که در جواب شخصی که سوال از امامت غصب شده ایشان پرسید فرمود: واگذار تاراج آن غارتگران را و به یاد آور داستان شگفت دزدیدن اسب سواری را . مملکت رو دریابید اگه اصلاح طلبید به فکر حواشی نباشید بدبختا روز قیامت باید جواب پس بدید .
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    6 1
    بابا همه ما باهم برادر وهم وطن هستیم چرا انقدر به همدیگه القاب زشت میدید؟؟خدا لعنت کنه کسی رو که بین مردم ایران تفرقه میندازه.خدا لعنت کنه وطن فروشان رو وخائنین به ایران رو.
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    6 17
    من نه اصولگرام نه اصلاحاتی.ولی آقایون اصولگرا اگه میخوان جایی در آینده ایران داشته باشن باید از بعضی مهره هاشون گذر کنن.والا این خوشگل مو طلایی دافعه داره.به خدا قسم هنوز ملت از لیست دارایی هایی که منتشر کرد دل دردن. دنبال یه مهره درست و درمون باشید.
    • GR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
      7 11
      قالیباف تنها کسی است هم بین قشر خاکستری و هم بین دو جناح طرفدارانی دارد و اتفاقا در بین تمام راستیا جاذبه بیشتری داره. نمونش در انتخابات 96 مشاهده شد وقتی از انتخابات کنار کشید خیلی کسایی که میخواستن بهش رای بدن حاضر نشدن به رییسی رای بدن و به روحانی عوضش رای دادند صرفا چون رییسی رو بسیار خشک مذهبی میدیدند
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    7 3
    اینگونه سخنان در سایت منصوب به امام و جماران واقعا جای تاسف است. جناب سید حسن چه می کند؟ چرا بجای موضعگیری های کلی با ظاهر اخلاق مدارانه اعلام موضع نمیکند؟ هرکس می تواند نظرات خود را بیان کند اما جای این نظرات در سایت منصوب به امام با بودجه بیت المال نیست برای جای آن در نشریات لاییک و غیر مدعی در امور مذهبی هست.
  • وحید IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    4 17
    یک نفر نوشته قالیباف رو بکشید خیالتان راحت شود و 23 نفر موافق داره 1 نفر مخالف همین نظر اکثر مردم و راجع به ایشون نشون میده
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
      3 4
      عزیزم گند این مخالف و موافقهای که شما دوستش داری تو این سایت خیلی وقته دراومده. لایک 33 هزارتایی رو ندیدی؟!
  • مهدی IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    2 1
    این سمن ها یه مشت پول یا نفت از ارگانهای شبه دولتی مثل شهرداری. محیط زیست . ستاد مواد مخدر می گیرند وبه ریش خلق الله می خندند همین خانه خورشید را نخواهید افشا کنیم. خانم محترمه،،،
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    2 1
    دو مورد از فساد زمان مطرح شده که شخصا در جریان دقت کنید به افراد ذیربط: فساد گسترده در ستاد مبارزه با مواد مخدر و تخلفات عدیده که همین علیزاده طباطبایی وکیل خاندان هاشمی ذیحساب انجا بوده و ملک ایشان در ولنجک از اموال مصادره ای ستاد بوده ایجاد چندین تعاونی چند منظوره در وزارت کشور زمان موسوی لاری و کلاهبرداری از کارمندان ومردم و تخلفات میلیاردی در انان بازم هست
  • NL ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    3 1
    برو ببین همین خانه خورشید خانم چه خبر خوبه بوده ...خخخ
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    18 6
    درود بر قالیباف.
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
      5 13
      مرگ بر قالیباف
    • سعید ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
      0 2
      خطاب به 16:05، مرگ بر خودت و خاندانت مزدور بی جیره و مواجب اختلاسگران و محتکران
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
      1 0
      مرگ بر افساد طلبان
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    10 4
    کاش یه زره از مردونگی قالیافو این اصطلاح طلبکارا داشتند مفت خورای بیخاصیت.
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    1 3
    مسئله اعتیاد در ایران دچار فراگیری نیست و یک مقوله مشهود نیز محسوب نمی‌شود!!!! شما راست می گی احتمالا ما معنی کلمه اعتیاد رو نمی دونیم یا شایدم فراگیر نمی دونیم چیه یا مشهود یه معنی غیر از اونکه ما فکرشو می کردیم میده خلاصه شما ببخشید تکید یه دونه اید
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    7 1
    ارجیف اون خانوم محلی از اعراب نداره. اینکه توی اون مسجد نماز نمیخونن(در صورتی که حقیقت داشته باشه) تکلیف رو از روی دوش یک مدیر برنمیداره. چطور توی هر خیابون صدتا رستوران و فست فودی میشه زد اما مسجد نه؟!!
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    7 3
    آره ساختن مسجد با پول بیت المال حرومه ولی دادن 20 هزار میلیارد تومن واسه کاواره های ترکیه و پاتایا حلاله!
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    10 3
    دکتر قالیباف پوتین ایرانه بلکه بسیار قویتر از پوتین مردم اگر دنبال کار جهادی باشند باید او را در صدر قرار دهند من امیدوارم دکتر در همین وضعیت فعلی بسیج اقتصاد مقاومتی را رهبری کند تا انشا اله مردم با حذف مترفین و مرفهین بی درد دولتی کار آمد با ریاست جمهوری پوتین ایران سر کار بیاورند دولتی که برای جیب مردم کار کند نه جیب خود یا مترفین
    • IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
      3 1
      موافقم بسیار خوب
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    4 0
    واقعاً حسن خمیینی چه اصراری دارد که رویه پیش گرفته توسط خودش در ارتباط با ولی فقیه زمان را ادامه داده و آنرا اصلاح نمی کند ؟؟؟ !!! اوّل از خودتان شروع کنید بعداً از دیگران توقع داشته باشید .
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    3 10
    مشرق خوب نیست قالیباف را مطرح کنید ! اعتبار سایت رو پایین نیارید.
    • حمید ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
      1 1
      خطاب به 14:10، بهتره جنابعالی هم با نظر مسخره ات، اعتبار این سایت را نابود نکنی.
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    8 1
    اینکه ملت مسجد نمیرن از وظایف شهرداری نیست، از جای مرتبط تر مطالبه فرمایید! شهرداری نیز نهایت همکاری را خواهد نمود
  • GF DE ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    16 4
    قاليباف را بايد محاكمه كنند و مجازات به جرم اینکه برای تهرانی ها نمک نشناس این همه کار کرد اما نهایت این ...ها به خاطر کمک او به مسجد و اربعین با قالیباف دشمن شدند . این یعنی چی؟
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    3 6
    اسهال طلبان شعوری بیش از این ندارند
  • سرباز ولایت IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    2 2
    تا یادمان هست این طیف اصلاح طلب خائن به دین مملکت بودن وهستن چند نمونه تحصن نمایندگان مجلس ششم همگی اصلاحطلب -وزیرارشاد دولت خاتمی وکلی از این جماعت درفته 88 وفتنه های قبل از آن ----- این ها خیلی پررو هستن ژن برتر کی عنوان کرد چرا پدرش نزد تودهنش یا همفکرای پدرش چون همشون معتقد به این ژن برتر هستندبعد انتظار دارین اینها به فکر مردم باشن --- من سرباز امام خامنه ای فقط گوش به فرمان رهبر عزیزم هستم وای به روزی که فرمان دهد
  • مهماندار هواپیما IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    14 5
    فساداز این بالاتر که رییس اصلاحات یک میلیارد دلار از پادشاه سعودی با التماس می گیره تا انقلاب را برگردونه و یا فساد جنسی خاتمی که زبان زد اروپاییان هم شده
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
      3 4
      مزخرف نگو بیشتر از این خودتو مضحکه نکن
  • CA ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    8 1
    سردار واقعی سازندگی
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    1 0
    مرگ بر ترکیه احمق
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    7 2
    موافقم امروز قالیباف پوتین ایرانه پرقدرت و با صلابت و مدیر جهادی و از هر نظر قابل اعتماد قوی و امین
  • مصطفی IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    6 2
    هرکجا سخن از جاسوسی،ولنگاری،خیانت،لاابالگری و فساد است ،نام اصلاح طلبان می‌درخشد.
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    2 1
    قالیباف استخوانی شده بر گلوی اصلاح طلبان بی غیرت
  • US ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    2 0
    دلیل تخریب قالیباف این است که توانایی رقابت با دستاوردهای وی رو ندارند و وقتی زورت به حریفت نمیرسه فقط تخریب و تمسخر میتونی کنی
  • مهدی IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    1 0
    بنده ساکن این منطقه شهید هرندی هستم همچین مسجدی ندیدم!!!اصلا در دوره ایشان در این منطقه مسجد ساخته نشد
  • فانی IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    1 0
    این خانم لیلا ارشد آیا رفته مسجد ببیند افراد نماز می خوانند یا نه چون وقتی می گوید :(باور کنید حتی یک نفر هم در آن نماز نمی‌خواند.) یعنی حداقل آن یک نفر خود این خانم هم نبوده !!! پس کسی که اهل نماز نیست چگونه نظر می دهد .
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    2 0
    اصلاح طلب یعنی تزریق یٱس، ناامیدی، نمیشه و نمیتوانیم! شیطان این ها رو برای این منظم کرد تا جلوی کار جهادی رو بگیرد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس