کد خبر 884105
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۰
سر درد نمایه

برخی از انواع درد وجود دارد که هرگز نباید آن‌ها را نادیده گرفت و به محض مواجه شده با آن‌ها باید به پزشک مراجعه کرد.

به گزارش مشرق، درد به معنی هشدار بدن است و وقتی جایی از بدن شما درد می‏گیرد یعنی در حال هشدار دادن به شما است که چیزی درست نیست! افراد در مواجه شدن با درد واکنش‌های مختلف دارند، بعضی آن‌ را تحمل می‏کنند و بعضی هم بلافاصله به پزشک مراجعه می‎کنند. اما برخی از دردها هستند که اصلا نباید آن‌ها را نادیده گرفت و در زیر به آن‌ها اشاره می‏کنیم:

سردرد

گاهی برخی سردردها خیلی سریع و ناگهانی هستند و دلیلی برای آن نمی‏بینید، در این شرایط بهتر است سریع به پزشک مراجعه کنید. ممکن است مشکل از عملکرد مغزتان باشد.

دندان

اگر هنگام نوشیدن مایعی سرد یا خوردن بستنی و خوراکی‌های سرد دندانتان می‎سوزد یا درد می‏گیرد باید سریع به دندانپزشک مراجعه کنید.

دست

گاهی بخش‎هایی از دستتان درد می‎گیرد که باعث می‏شود از مچ دست تا انگشتان بی‏حس شوند. وقتی این اتفاق می‎افتد باید نگران بود و به پزشک مراجعه کرد.

سینه

گاهی در قسمت سینه یا قفسه سینه دردی احساس می‏کنید که در قسمت بالای بدنتان پخش می‏شود. در این شرایط احتمال حمله قلبی وجود دارد و حتما باید به پزشک مراجعه شود.

پا

گاهی پاهای شما به شکلی عجیب درد می‏گیرند. این درد می‏تواند عصبی و ناشی از دیابت باشد و باید به همین دلیل سریع به پزشک مراجعه شود.

منبع: درنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس