کد خبر 883651
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
سردار پورجمشیدیان

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به نتایج خوب تیم نفربر زرهی نیروی زمینی سپاه درمسابقات جهانی روسیه گفت : امیدواریم در سال های آینده به رتبه اول این مسابقات دست پیدا کنیم.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، سردار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در حاشیه مراسم استقبال از تیم های شرکت کننده نیروی زمینی سپاه در مسابقات نظامی جهان اظهار داشت: در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ کشورهای قدرتمندی شرکت کردند که یک میدان مسابقه مهمی است. ما در سه سال گذشته در مسابقات شرکت کننده بسیار خوبی بودیم و در دو سال گذشته جز ۳ تیم برتر جهان بودیم.

وی افزود: امیدواریم در سال های آینده بتوانیم مقام بالاتری کسب کنیم و ملت ایران به جایگاه واقعی خود در این مسابقات برسد. این نیروها ۲۱ نفر از بهترین نیروهای نزسا بودند که زبده ترین ها در این مسابقات حضور یافتند و نتیجه قابل قبولی کسب کردند.

سردار پورجمشیدیان تصریح کرد : ما باید زیر ساخت های قوی تری ایجاد کنیم تا بتوانیم در حوزه نفربر و دریایی در مکان اول قرار بگیریم‌.

سردار کوه مره ای سرپرست تیم اعزامی به مسابقات جهانی روسیه نیز عنوان داشت : این مسابقات از سال ۲۰۱۳ این مسابقات آغاز شده و ما از سال ۲۰۱۵ ما شرکت کردیم. این دوره از مسابقات در ۲۹ رشته برگزار شد که تیم نفربر زرهی نیروی زمینی سپاه در جایگاه سوم قرار گرفت‌.

وی ادامه داد: بچه ها امسال نسبت به سال گذشته در جایگاه بهتری قرار گرفتند و برآیند نتایج خوب بود.

سردار کوه مره ای تاکید کرد : بعضی کشورها مثل روسیه و چین با تجهیزات خودشان در مسابقات شرکت کردند و ما با تجهیزات کشور میزبان مسابقه دادیم. علاوه بر این تمرین خوبی قبل از مسابقات داشتیم و نتیجه آن نیز قابل قبول بود.

سرپرست تیم اعزامی ایران به مسابقات جهانی روسیه ادامه داد: بازتاب پیروزی ایران در کشورهای مختلف قابل قبول بود و امیدواریم در سال آینده مقام های بهتری را نیز بدست آوریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
    0 0
    اشاره ای به وضعیت توپخانه نکردند سردار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس