استقلال _ تراکتورسازی

مدیر ورزشگاه آزادی گفت: با توجه به حضور نیروهای خدماتی و متخصص کار تعمیر خرابی های استادیوم آزادی آغاز شده و تا جمعه تمام می شود.

سرویس ورزش مشرق – پیرو اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم های استقلال و تراکتورسازی و خسارت هایی که به سازه ورزشگاه آزادی وارد شده همچنان نهادهای ذیربط نیروی انتظامی و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درصدد هستند تا عاملان اصلی این شلوغی ها را پیدا کرده و باشگاهی که طرفدارانش حواشی بازی جمعه گذشته را بوجود آوردند را جریمه کنند.

فرهاد نیکوخصال در گفت و گو با مشرق، درباره موضوعات مطرح شده پیرامون احتمال برگزار نشدن دیدار تیم های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در تاریخ 26 مرداد، موضوع بلیت فروشی و نحوه دریافت خسارت از بیمه حرف زد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

*آقای نیکو خصال! ورزشگاه آزادی بابت خسارتهایی که در دیدار استقلال – تراکتور دیده بیمه است؟

-  همه مجموعه های تحت پوشش شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بیمه هستند. مجموعه انقلاب، شیرودی، شمشک، آزادی و بقیه همه بیمه هستند.

 * پس درباره این بازی و اتفاقاتی که در خلال آن رخ داد از بیمه خسارت می گیرید؟

-  ما گزارش مان را به بیمه گذار می دهیم. البته بحث فروش بلیت کلا با سازمان لیگ است که به باشگاه ها واگذار کرده است.

* خسارت تان را از چه کسی می خواهید؟

 - ما با سازمان لیگ طرف هستیم. برای مان فرقی نمی کند از چه طریق، ولی قطعا سازمان لیگ با بررسی اتفاقات رخ داده این خسارت را از باشگاه خاطی که هوادارانش این مشکلات را بوجود آورده اند می گیرد و ما هم از آنها دریافت می کنیم.

* با این وصف شما هم از سازمان لیگ خسارت دریافت می کنید هم از بیمه؟

-  چطور!

* چون گفتید هم به بیمه گذارتان گزارش خرابی می دهید و هم ریز خسارت ها را به سازمان لیگ اطلاع می دهید. چطور هر دو خسارت می دهند؟

-  فکر کردم درباره بیمه ورزشگاه برای تماشاگران سئوال پرسیدید. از آن بابت هر بلیتی که به تماشاگران داده می شود صاحب بلیت تا پایان بازی بیمه می شود.

سازه ورزشگاه آزادی بیمه نیست؟

 - حتما هست.

* پس از آنجا هم خسارت خرابی های بوجود آمده را دریافت می کنید؟ آیا بیمه گذار بابت این قبیل مسایل متعهد است؟

-  در این باره اطلاعات دقیقی ندارم باید از واحد حقوقی مان سئوال کنم!

* جدا از این بحث گفته بودید با خرابی های بوجود آمده شاید نتوانید بازی پرسپولیس را میزبانی کنید؟

-  گفته بودیم شاید اما از صبح روز شنبه کارها برای ترمیم و بازسازی برخی بخش ها که خراب شده را آغاز کردیم و تا روز جمعه که پرسپولیس بازی دارد قطعا بازی را در آزادی میزبانی خواهیم کرد.

* رییس پلیس تهران گفته برای دقت عمل بیشتر در مهار ناهنجاری های داخل استادیوم آزادی نیاز است که دوربین های مدار بسته بیشتر را در ورزشگاه نصب کنند. آیا شما آمادگی این کار را دارید؟

-  اگر از ما بخواهند ما انجام می دهیم. اتفاقا ارتباطات خیلی خوبی با نیروهای انتظامی و امنیتی داریم و چون این مباحث به موضوع امنیت تماشاگران ارتباط مستقیم دارد همه جور همکاری با بخش امنیتی می کنیم. ما دوست داریم هر بازی با کمترین خسارت به پایان برسد و لازم باشد تعداد دوربین ها را سه برابر می کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
    6 0
    از مالیات معلمها کارمندان و کاسبان خوش حساب بدید بره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس