کد خبر 883167
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳
داور

به تیم داوری بازی سایپا و ذوب آهن ظهر روز بازی دستور تخلیه اتاق‌های هتل را داده بودند.

به گزارش مشرق، حسین زرگر، آرمان اسعدی، امیر مبشر و مهدی مرجان‌زاده تیم داوری بازی سایپا و ذوب آهن در هفته سوم لیگ برتر بودند که این مسابقه ساعت ۲۰:۳۰ روز پنجشنبه برگزار شد با این حال ساعت ۱۲ ظهر همان روز به تیم داوری می‌گویند که اتاق‌های هتل را باید تخلیه کنید! دستوری که باعث شوکه شدن تیم داوری می‌شود زیرا آنها حدود ۸ ساعت باید بدون اتاق در لابی هتل باقی می‌ماندند! در نهایت داوران بعد از حدود نیم ساعت کلنجار رفتن و چانه زنی موفق می‌شوند! در اتاق‌هایشان ساکن بمانند.

حسین عسگری ناظر داوری مسابقه با تایید این خبر گفت: چنین رفتاری دور از شان داور است و باعث می‌شود که تیم داوری تمرکز لازم را برای مسابقه نداشته باشد. چرا باید ظهر روز بازی به داوران بگویند اتاق را تخلیه کنید و بروید!؟

حسین زرگر در واکنش به این خبر گفت: واقعا نمی‌دانم چه باید بگویم. هر هفته یک اتفاقی برای داوران رخ می‌دهد. در یک بازی از ورود ما به ورزشگاه جلوگیری می‌شود و در بازی استقلال و تراکتورسازی آن اتفاق برای داوران رخ می‌دهد.

وی افزود: با این حال گزارش اتفاق بازی سایپا و ذوب آهن را به صورت مکتوب و مبسوط به آقای اصفهانیان رئیس کمیته داوران می‌دهم تا ایشان ماجرا را پیگیری کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس