تراکتورسازی

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: تراکتورسازی در بازی با استقلال شرایط بسیار بدی داشت. مدافعان این تیم انگار سال اولشان است که فوتبال بازی می‌کنند.

به گزارش مشرق، علی اکبر ذوالمجیدیان در مورد شکست سنگین تراکتورسازی مقابل استقلال، گفت: قبلا هم گفتم وقتی یک سرمربی تیم را خودش نمی‌بندد این مشکلات به وجود می‌آید. وقتی به این مسئله انتقاد کردم در کانال باشگاه اعلام کردند که تا زمان آمدن جان توشاک بازیکنی را جذب نمی‌کنند شما که همه بازیکنان را گرفته بودید دیگر چیزی برای جان توشاک نمانده بود. تراکتورسازی از لحاظ دفاعی خیلی ضعیف است و اصلا مدافعان بلد نیستند یکدیگر را پوشش دهند. انگار اولین سال است که فوتبال بازی می‌کنند. محمد طیبی نیم تر برای پوشش عقب است. دفاع دیگر برای دفع توپ گل به خودی می‌زند. با این شرایط تراکتورسازی به جایی نمی‌رسد.

وی در مورد اینکه چرا بازیکنانی مثل مهدی‌زاده و احسان پهلوان که سال قبل عملکرد خوبی داشتند امسال نیمکت نشین هستند، عنوان کرد: خودم هم در این مورد ماندم. پهلوان سال قبل خیلی خوب کار می‌کرد و بسیار موثر بود. او هر موقع به میدان آمد گل زد و پاس گل داد. چرا او نیمکت نشین شده است را من نمی‌دانم. شاید سلیقه جان توشاک و رضا مهاجری به این شکل است. 

پیشکسوت تراکتورسازی در ادامه عنوان کرد: اکثر هواداران در فضای مجازی می‌گویند مهاجری را نمی‌خواهند و پسر او برای تراکتورسازی مربی بدنساز خوبی نمی‌شود. هیچکسی حرف گوش نمی‌دهد. مهدی زاده پارسال خوب بازی می‌کرد و در مقابل او بازیکنی مثل مهدی کیانی بود. الان دیگر بازیکنی مثل کیانی که سر بقیه فریاد بزند نداریم. مسعود شجاعی بازیکن بزرگ و با اخلاقی است و او به خودش اجازه فریاد کشیدن بر سر سایر بازیکنان را نمی‌دهد.

وی در مورد اینکه دیروز سه بازیکنی بازوبند کاپیتانی  را بر بازو بستند که سر جمع تا به حال 5 بازی برای تراکتورسازی کردند، اظهار داشت: این هم یک مشکل است.  بازیکنی مثل نریمان جهان را رد می‌کنند و بازیکنی ضعیف تر را جذب می‌کنند. بازیکنی مثل نریمان جهان که با تجربه و خوب است می‌توانست به تیم کمک کند. اشکان دژاگه 5 ماه تمرین نداشته و مسعود شجاعی یک بازی در جام جهانی کرده اما با سه جلسه تمرین به زمین می‌آید. کجای دنیا بازیکن با سه جلسه تمرین در ترکیب ثابت قرار می‌گیرد. البته اگر شجاعی را بازی نمی‌دادند چه می‌کردند و سایر بازیکنان هم شرایط بهتری ندارند. در کل تراکتورسازی تیم خوب بسته نشده است و محمدرضا زنوزی باید خودش به امورات تیم برسد و تیم را دست مهاجری ندهد. تیم را به ترکیه بردند و 20 روز تمرین کرده و در پایان 5 بازیکن به تیم اضافه شدند.

 ذوالمجیدیان در مورد اینکه این روزها رضا مهاجری هم کمتر در کنار تیم دیده می‌شود، خاطرنشان کرد: از این مسئله بی اطلاع هستم. در باشگاه رفت و آمد ندارم اما شما خودتان می‌دانید سرمربیان فعال در لیگ رفتارشان بسیار خاص است. در این شرایط چطور می‌شود یک مربی فعال در لیگ برتر به تراکتورسازی می‌آید و در کناری می‌نشیند و فرزندش هم در تیم فعالیت می‌کند. این مسائل خوشایند نیست. بازی بعدی تراکتورسازی هم با سایپا است و در صورت شکست باز هم هواداران ناراحت می‌شوند. خوب نیست به خاطر منافع خودمان باعث ناراحتی هواداران شویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس