کد خبر 883091
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶
فوتبال

مشکلی که چندین روز بود به دغدغه مدیران باشگاه بارسلونا تبدیل شده بود، از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا برطرف شد.

به گزارش مشرق به نقل از نشریه آس، تیم فوتبال بارسلونا می‌تواند از چهار بازیکنش که پاسپورت یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا را ندارند، برای بازی سوپرجام اسپانیا استفاده کند.

تا پیش از این طبق قوانین فوتبال اسپانیا برای دیدار سوپرجام این کشور هر تیم مجاز بود از سه بازیکن بدون پاسپورت اتحادیه اروپا استفاده کند و به این ترتیب بارسلونا بعد از خرید آرتور ملو، ویدال و مالکوم و داشتن یک بازیکن لاتین دیگر مانند فیلیپه کوتینیو از قبل، به مشکل برخورده بود. کوتینیو ظاهراً شرایطی دارد که به واسطه همسرش می‌تواند پاسپورت اروپایی بگیرد، اما مشکل دیگری که وجود داشت زمان‌بر بودن پروسه اداری تهیه این پاسپورت بود و امکان داشت که پیش از بازی سوپرجام اسپانیا برای ستاره برزیلی پیشین لیورپول صادر نشود.

بارسایی‌ها تمام طول روز گذشته مشغول رایزینی بودند تا روند صدور گذرنامه برای کوتینیو سرعت بگیرد، اما اکنون فدراسیون فوتبال اسپانیا به طور کامل دغدغه‌ آنها را از بابت عدم صدور مجوز بازی برای یکی از چهار بازیکن لاتین‌شان برطرف کرده است.

فدراسیون فوتبال اسپانیا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که برای بازی سوپرجام این کشور میان تیم‌های بارسلونا و سویا هیچ محدودیتی برای استفاده از بازیکنان فاقد گذرنامه اروپایی وجود نخواهد داشت.

بازی سوپرجام اسپانیا از ۳۰ دقیقه بامداد روز دوشنبه در شهر طنجه مراکش برگزار می‌شود و قهرمان فصل گذشته لالیگا و جام حذفی اسپانیا این اجازه را دارد که از تمام بازیکن لاتین خود در ترکیبش استفاده کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس