کد خبر 882828
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
گرشاسبی

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید در بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان عده‌ای که هوادار فوتبال نبودند به پرتاب سنگ و ناسزا گفتن مشغول بوده‌اند.

به گزارش مشرق، حمیدرضا گرشاسبی درباره اختلافات میان برانکو و کی‌روش اظهار کرد: برانکو یک پروفسور به تمام معناست و یک روانشناس خوب است که همیشه سعی کرده در حاشیه نباشد و از حاشیه‌ها پرهیز کند. ما هم به خاطر اینکه قول دادیم در حال حاضر با توجه به اینکه جام ملت‌ها نزدیک است دیگر به این مساله ورود نکنیم و این حاشیه‌ها کمتر شود.

او درباره اتفاقات دیدار تیمش و استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز هم گفت: متاسفم که در اهواز این اتفاقات رخ داد. هواداران خوزستانی هواداران خوب فوتبال ایران هستند. فوتبال از خوزستان به کل ایران اشاعه پیدا کرد. مردم به ورزشگاه می‌آیند که از فوتبال لذت ببرند اما عده اندکی که هوادار فوتبال هم نبودند در دیدار برابر استقلال خوزستان به ورزشگاه آمدند و دنبال اهداف خاصی بودند. حتی آن‌ها در سمت هواداران استقلال خوزستان هم حضور داشتند و به آن‌ها هم سنگ می‌زدند و دشنام می‌گفتند. من امیدوارم هرچه زودتر از طریق نیروی انتظامی و یگان ویژه و نهادهای ناظر این افراد که تعدادشان اندک بود و هوادار فوتبال نبودند و به خاطر اهداف خاصی به ورزشگاه آمده بودند شناسایی شوند و با آن‌ها برخورد شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در واکنش به بدهی‌های باشگاه پرسپولیس هم گفت: ما در اصل طلبکار هستیم. باشگاه پرسپولیس طلبکار است اما نمی‌تواند به مطالبات خود برسد. البته باید بگویم از وقتی ما آمده‌ایم با کمک‌های وزارت ورزش و جوانان که البته این کمک‌ها مالی نبود و کمک‌های فکری بود توانستیم حدود ۹۰ درصد از بدهی‌ها را که نفس پرسپولیس را گرفته بود پرداخت کنیم و امیدوارم با جذب اسپانسر که انجام شده است طی مدت آتی بخش دیگری از بدهی‌ها را که مبلغ چشمگیری نیست پرداخت کنیم و بدهی‌های پرسپولیس برای اولین بار در تاریخ پرسپولیس به صفر برسد و هیچ گونه بدهی نداشته باشیم.

او ادامه داد: دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مردمی هستند. هواداران ما صاحبان فهیم باشگاه پرسپولیس هستند که باشگاه را اداره می‌کنند. من هم همیشه همه جا گفته‌ام و باز هم می‌گویم هرجا احساس کنم نتوانم در مسیر پیشرفت باعث حرکت باشگاه شوم خیانت نکنم و کنار بروم.

گرشاسبی درباره برنامه‌های باشگاه پرسپولیس هم گفت: ما برنامه‌هایمان را از قبل برنامه‌ریزی کرده بودیم و سعی داشتیم حواشی را مدیریت کنیم. همان طور که می‌دانید ما ازپنجره نقل و انتقالات محروم بودیم و از طرف دیگر قرارداد ۱۴ بازیکن‌مان تمام شده بود و از طرفی کادر فنی هم قراردادشان به پایان رسیده بود. به همین خاطر همه هم و غم ما این بود که این مشکلات را حل کنیم که قراردادها همه تمدید شد و فقط ۴ بازیکن از جمع ما جدا شدند. در ادامه هم با نشستی که با آقای برانکو داشتیم برای نیم فصل دوم برنامه‌ریزی کردیم و صددرصد خواسته‌های ایشان برای جذب بازیکن در نیم فصل دوم محقق شد.

در بخش دیگری از این گفت‌وگو حمیدرضا گرشاسبی درباره مشکلات مربیان تیم‌های پایه و طلب‌های آن‌ها از باشگاه پرسپولیس و همین طور حمایت‌های علی پروین گفت: آقای پروین از بزرگان باشگاه پرسپولیس هستند که همیشه در سختی‌ها با همفکری‌شان به ما کمک می‌کنند. چند باری شده بود که من قصد داشتم کناره‌گیری کنم اما با صحبت‌هایی که چه به صورت تلفنی و چه به صورت حضوری داشتند کمک کردند که بمانیم و کار کنیم. البته در این راه آقای کاشانی هم به عنوان عضو هیات مدیره خیلی به ما کمک کردند. درباره پرداخت مطالبات مربیان پایه هم باید بگویم از زمانی که من آمدم مبلغی پول پرداخت شده است. مدیریت تیم‌های پایه بر عهده آقای پنجعلی است و قاعدتا ما چند تیم نداریم که بخواهیم از همه پیشکسوتان در تیم‌های پایه استفاده کنیم اما در تلاش هستیم پس از پرداخت بدهی‌ها سر و سامانی به پیشکسوتان بدهیم و از اینجا هم از همه آن‌ها بابت کم و کاستی‌ها عذرخواهی می‌کنم.

در ادامه این گفت‌وگو سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره سوپرجام گفت: ما منتظر هستیم که هرچه زودتر جام را به ما تحویل بدهند. با توجه به اینکه رای صادر شده نمی‌دانم چرا کمیته استیناف رای نمی‌دهد. در تاریخی که قرار بود بازی برگزار شود استقلال در خارج از کشور بود و در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان این باشگاه برگزار شد نمایندگان استقلال گفتند که در سوپرجام شرکت نمی‌کنند و به همین خاطر رای صادر شد.

وی در ادامه درباره مشکلات ارزی که به وجود آمده و اینکه آیا باشگاه اهم با مشکلات ارزی مواجه است گفت: با توجه به اینکه بودجه‌مان را از قبل تدوین کرده بودیم، نوسانات ارزی حساب‌های ما را چند برابر کرد. ما از قبل با مربیان خارجی‌مان مثل برانکو و بازیکنان خارجی قرارداد بسته بودیم و البته در کنار این قراردادها بحث اعزام‌ها برای مسابقه‌ها هم وجود دارد. همه این اتفاقات را از قبل برنامه‌ریزی کرده بودیم اما نوسانات ارزی معادلات مالی ما را بر هم زده است. انتظار داریم آقای سلطانی‌فر با پیگیری‌هایی که قرار است انجام دهند بخشی از هزینه‌های ارزی ما را با ارز دولتی در اختیارمان قرار دهند تا مشکلات‌مان برطرف شود چرا که ما از قبل این قراردادهای دلاری را بسته بودیم. مابقی این مشکلات ارزی‌مان را هم قصد داریم از طریق ترانسفر بازیکنان حل کنیم. در زمینه بدهی‌ها هم تا به حال کارهای خوبی انجام دادیم و مدیریت پرداخت داشته‌ایم که البته برخی از دوستان آمدند و گفتند به خاطر اینکه باشگاه با پول مردم اداره می‌شود بخش زیادی از طلب‌هایشان را بخشیدند. در زمینه پرونده‌های خارجی هم ما ۳۲ پرونده داشتیم که الان فقط ۲ پرونده باقی مانده که اگر این دو پرونده را هم ببینیم دیگر نگاه فیفا به ایران که قبلا منفی بود مثبت خواهد شد.

گرشاسبی در ادامه در پاسخ به کری‌خوانی سرپرست باشگاه استقلال که عنوان کرد در صدر جدول پرسپولیس را می‌بینیم گفت: آرزو بر جوانان عیب نیست.

وی ادامه داد:‌متاسفانه نیمکت ما خالی است و نتوانستیم بازیکنانی که جذب کردیم را استفاده کنیم اما با مدیریت آقای برانکو پیش می‌رویم. اما این را بدانید باید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با الدحیل بازی کنیم که ارزش دو بازیکن آن‌ها به اندازه بودجه کل باشگاه ماست. از هواداران هم می‌خواهم به حاشیه‌ها توجه نکنند و ما با قدرت پیش خواهیم رفت. در دیدار برابر الدحیل مطمئنا هوداران‌مان یار سیزدهم‌مان خواهند بود و منتظریم گل نهایی را آن‌ها بزنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس