کد خبر 882474
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
اتاق شیشه ای

«اتاق شیشه ای» به تهیه کنندگی وکارگردانی احمد ظریف رفتار مجموعه جدید شبکه چهار در حوزه روانشناسی است.

به گزارش مشرق، مجموعه «اتاق شیشه ای» با رویکرد روانشناسی و روانکاوی به آسیب ها و چالش‌های اجتماعی و خانواده و به طرح موضوع و سوال در ذهن بیینده می پردازد و آنها را به فکر کردن و تعمق کردن وادار کند.
به گفته ظریف رفتار تهیه کننده برنامه: هدف این مجموعه بیان درک زندگی و جستجوی خوشبختی است که  در ۵۰ قسمت ۲۰ دقیقه ای با موضوعات سرزنش، سرطان، رجوع، ترس از ازدواج، سکوت، خشونت، طلاق عاطفی، ولخرجی، نازایی، دروغ، پول و خوشبختی، انتقاد، جبهه گیری، شک و خیانت، اعتیاد و ... برای گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تهیه و تولید شده است.
وی در خصوص قالب و نحوه اجرای برنامه گفت: «اتاق شیشه ای» ترکیبی از یک واقعیت و یک نمایش است. واقعیت اتاق و محل کار روانکاو است  و قسمت نمایشی مجموعه که بازیگران تئاتر آن را اجرا می کنند مراجعه کنندگانی هستند که در قالب زن و شوهر با  چالش های زندگی مواجه هستند و برای درمان به مشاور و روانشناس مراجعه می کنند.
ظریف رفتاراضافه کرد: دکتر مشیت محمدزاده، دکتر مژده ملتی، دکتر محمدحامد کنگرانی، دکتر تورج مرادی، دکتر آرش رمضانی و ... از جمله روانشناسانی هستند که در این برنامه حضور دارند.
«اتاق شیشه ای» پخش آن از ۱۴ مهر ماه آغاز شده است و از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲:۲۰ از شبکه چهار سیما پخش می شود.
عوامل این برنامه عبارت هستند از : تهیه کننده و کارگردان احمد ظریف رفتار، تصویر و صدا  یعقوب عباس فام ، تدوین محمد حسین محمود و مرضیه توکل نیا ، هماهنگی  سیمین کرم زاد و داریوش ظریف رفتار ، محقق  آرزو جوادی کما.
این برنامه سعی دارد به زوج های جوان کمک کند تا آداب گفتگو و درک متقابل را یاد بگیرند و مشکلاتشان را با منطق و گفتگو حل کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ابوالفضل IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
    1 0
    یه شماره ارتباطی از شما میخوام
  • RO ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
    0 0
    باسلام میشه یه شماره تماس از روانشناسان رو بگید خیلی احتیاج دارم ممنون میشم
  • RO ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
    0 0
    من شهرستانم ومشکل حادی دارم اگه امکان داره آدرس روانشناسان رو بگید من اگه تهران هم باشه هر چقدر هم هزینش میشه میدم فقط میخوام مشکلم حل بشه
  • RO ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
    0 0
    باسلام میشه یه شماره تماس از روانشناسان رو بگید خیلی احتیاج دارم ممنون میشم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس