کد خبر 881791
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
خاتمی

در جلسه عصر دیروز هیئت رئیسه مجلس خبرگان، دستور کار اجلاس رسمی این مجلس، بررسی و تدوین شد.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سیداحمد خاتمی پس از نشست هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: موضوعی که در این نشست به تصویب رسید پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری از سران قوا برای بهبود اوضاع اقتصادی کشور و رفع مشکلات معیشتی مردم به عنوان دستور کار اجلاس عمومی مجلس خبرگان است.

بیشتر بخوانید:

خاتمی: اعضای خبرگان مشکلات مردم را لمس می‌کنند

 وی افزود: رهبر معظم انقلاب در موضوع حل و فصل مشکلات معیشتی مردم با مسئولان سه قوه اتمام حجت کردند و این موضوع دستور کار ما در اجلاس خبرگان است.

آیت الله سیداحمد خاتمی گفت: در نشست بین الاجلاسین اخیر که با حضور روسای کمیسیون های مجلس خبرگان برگزار شد بر پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب برای رفع مشکلات معیشتی مردم به عنوان خواست عمومی تاکید شد.

 وی افزود: در نشست هیأت رئیسه مجلس خبرگان تصریح شد که در اجلاس عمومی آینده اعلام شود که نمایندگان مجلس خبرگان مشکلات معیشتی و گرفتاری های مردم را با تمام وجود درک می کنند و در میان مردم هستند.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس خبرگان تاکید کرد: موضوع دیگری که بر آن تاکید شد این است که مردم بصیر ایران هوشیار باشند که ضد انقلاب بر خواسته های به حقشان سوار نشوند.

 آیت الله خاتمی هشدار داد: ضد انقلاب فرصت طلبانه در پی آن است که با سوار شدن بر خواسته های به حق مردم در کشور آشوب ایجاد کنند و این آشوب گری ابزاری برای رسیدن به اهداف خائنانه آنان است.

وی همچنین گفت: در اجلاس آینده مجلس خبرگان دو طرح که از اجلاس قبل به کمیسیون آیین نامه ارجاع و در این کمیسیون ساماندهی شد مطرح می شود یکی از این طرح ها ایجاد یک کمیسیون جدید به کمیسیون های شش گانه کنونی است.

آیت الله سیداحمد خاتمی افزود: بر این اساس کمیسیون سیاسی، فرهنگی، اقتصادی به دو کمیسیون شامل کمیسیون سیاسی، فرهنگی اجتماعی و کمیسیون اقتصادی تبدیل می شود که البته این باید در صحن علنی مطرح شود و رأی بیاورد.

وی گفت: درباره ساماندهی نطق های قبل از دستور نمایندگان مجلس خبرگان نیز پیشنهادهای سازنده ای مطرح شد که از کمیسیون آیین نامه ارائه شده و قرار است در دستور کار اجلاس آینده قرار بگیرد.

آیت الله خاتمی برگزاری انتخابات کمیسیون ها را دستور کار دیگر اجلاس خبرگان رهبری اعلام و اضافه کرد: با برگزاری این انتخابات اعضای کمیسیون های مجلس خبرگان رهبری انتخاب می شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس