کد خبر 881786
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
تکواندو

فدراسیون تکواندوی کشورمان از تغییر در برنامه مسابقات تکواندوی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ خبر داد.

به گزارش مشرق، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از 28 مرداد ماه به مدت پنج روز در اندونزی برگزار می‌شود.

این بازی‌ها در بخش تکواندو 28 مرداد ماه با رقابت‌های پومسه آغاز می‌شود که در بخش مردان کوروش بختیار، امیررضا مهربان و علی سهرابی و در بخش زنان مهسا صادقی، مرجان سلحشوری و فاطمه حسام نمایندگان پومسه کشورمان هستند.

هدایت تیم مردان برعهده «سانگ میونگ کیم» به عنوان سرمربی است و در بخش زنان نیز «فاطمه اسدپور» سرمربیگری تیم را برعهده دارد.

اما رقابت‌ها در بخش کیوروگی از 29 مردادماه با پیکارهای اوزان 53- و 67- کیلوگرم زنان و 58- کیلوگرم مردان آغاز می‌شود که الهه شیدایی، ملیکا میرحسینی و فرزان عاشورزاده به عنوان نخستین نمایندگان ایران هستند.

در روز دوم، مبارزات اوزان 57- و 67+ کیلوگرم گروه زنان و 80+ کیلوگرم مردان پیگیری می‌شود که پریسا جوادی، زهرا پوراسماعیل و سعید رجبی تکواندوکاران کشورمان هستند. در روز سوم این رقابت‌ها نیز هوگوپوشان اوزان 63- و 80- کیلوگرم گروه مردان به مصاف رقبا می‌روند و میرهاشم حسینی و مهدی خدابخشی نمایندگان تکواندوی ایران هستند.

روز پایانی این رقابت‌ها نیز با مبارزات اوزان 49- کیلوگرم زنان و 68- کیلوگرم گروه مردان پیگیری می‌شود که ناهید کیانی و امیرمحمد بخشی به عنوان آخرین نمایندگان تکواندوی ایران روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی‌محمد بسحاق به عنوان مربی می‌باشد. در بخش زنان نیز مهرو کمرانی سرمربیگری و ریحانه فولادی مربیگری تیم را برعهده دارند.

گفتنی است؛ براساس برنامه حرکت و اعزام تیم‌های مختلف رشته‌های ورزشی نمایندگان تکواندو 22 مردادماه راهی اندونزی می‌شوند و 3 شهریورماه نیز به ایران بازمی‌گردند.

هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 27 مرداد ماه به مدت 16 روز در جاکارتا اندونزی برگزار می‌شود.

منبع: فدراسیون تکواندو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس