کد خبر 881003
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
دستگیری

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری ۲ زن جوان خبر داد که پس از سرقت‌های سریالی در ۶ استان کشور در مشهد باند پله برقی تشکیل داده بودند.

به گزارش مشرق، سرهنگ ابراهیم قربان زاده با تشریح عملیات ضربتی افسران پلیس زن از کلانتری بانوان مشهد گفت: گزارش چند فقره سرقت‌های حرفه‌ای از کیف دستی شهروندان در پله برقی معابر هسته مرکزی شهر مشهد و اعلام شکایت مال باختگان، پلیس را برآن داشت برای پیگیری سریع موضوع وارد عمل شود.

بیشتر بخوانید:

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: تحقیقات اولیه پلیسی با توجه به بررسی سرنخ‌های موجود حاکی از آن بود که ۲ زن عامل این سرقت‌های سریالی هستند.

سرهنگ قربان زاده گفت: افسران پلیس زن کلانتری بانوان مشهد به صورت پوششی وارد عمل شده و عاملان این سرقت‌ها را در حال ارتکاب جرم دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: بررسی سوابق ۲ متهم نشان می‌دهد که آن‌ها پس از ارتکاب سرقت‌های سریالی در استان‌های کردستان، تهران، کرمانشاه، شیراز، کرمان و بندر عباس راهی مشهد شده اند تا در ایام تعطیلات تابستان از شهروندانی که هنگام استفاده از پله برقی دچار ترس بودند سرقت‌های تیزدستانه انجام دهند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: تحقیقات از این ۲ زن سابقه دار در حالی ادامه دارد که آن‌ها با توجه به اعلام شکایت مال باختگان مرتکب ده‌ها فقره سرقت خیابانی شده اند.

سرهنگ قربان زاده اظهار داشت: در بازرسی از وسایل متهمان ۳ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۲ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان وجه نقد، ماسک برای تغییر چهره و مدارک سرقتی کشف شده است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
    2 0
    اینهمه نوشتی یه جمله هم می نوشتی چطوری سرقت می کردند !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس