کد خبر 880823
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
ویدال

ویدال هافبک جدید بارسلونا در یک سال و نیم گذشته نیش و کنایه‌های زیادی به رقیب اصلی تیم کاتالانی یعنی رئال مادرید زده است.

به‌ گزارش ‌مشرق، بارسلونا با آرتورو ویدال قرارداد امضا کرد. هافبک اهل شیلی علاوه بر این که یک مهره خوب برای تقویت تیم کاتالانی محسوب می‌شود یک "آنتی مادرید" است. مشکلات این بازیکن با تیم مادریدی پس از حذف جنجالی بایرن مونیخ مقابل تیم اسپانیایی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۱۷-۲۰۱۶ شروع شد. از ۱۹ آوریل سال ۲۰۱۷ زمانی که او در شب حذف تیمش در سانتیاگو برنابئو اخراج شد، هافبک شیلیایی از هر فرصتی برای کنایه و اعتراض به سفیدپوشان استفاده می‌کند. ویدال در نشست‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی اظهاراتش را بیان‌ می‌کند که در ادامه به آن ها اشاره می‌شود.

"گام جدیدی در دوران بازی‌ام است، تنها یک قدم با مادرید فاصله دارم"

زمانی که ویدال با یوونتوس قرارداد امضا کرد در جولای ۲۰۱۱ اعلام کرد دوست دارد برای رئال مادرید بازی کند. با گذشت زمان این عقیده تغییر یافت چون احساس او از علاقه به نفرت تبدیل شده است.

حذف از لیگ قهرمانان اروپا ۱۷ ــ ۲۰۱۶

ویدال در ۱۹ آوریل ۲۰۱۷ به همراه بایرن برابر مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. او نتوانست جلوی زبان خود را بگیرد و این جملات را بیان‌ کرد: "مادریدی ها دو گل در شرایط آفساید به ثمر رساندند. کاسیمرو باید قبل از من اخراج می‌شد. چنین دزدی در این بازی مهم خیلی گران تمام می‌شود. این قضیه قابل توجه است. خیلی زشت است، خیلی." "من عصبانی بودم. خیلی اشتباه کردم. داور باعث حذف‌مان شد و نه رئال مادرید." " این دزدی نباید در لیگ قهرمانان اتفاق بیفتد. این موضوع کاملا آشکار بود."

"نه، او کاری نکرد!"

۱۲ آوریل ۲۰۱۸ زمانی که هافبک شیلیایی شاهد دیدار بایرن مونیخ و سویا در ورزشگاه بود، ویدال دیدار یوونتوس (تیم سابقش) را از طریق اینترنت پیگیری می‌کرد و نمی‌توانست باور کند داور خطای پنالتی‌ بن عطیه را روی لوکاس واسکس در وقت‌های ‌اضافه مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گرفته است. او در صفحه شخصی‌اش نوشت: نه. او خطا نکرد!

یک بار دیگر پنالتی‌، لعنتی!

ویدال در یکم می ۲۰۱۸ به علت آسیب‌دیدگی نتوانست در دیدار برگشت مقابل رئال مادرید به میدان برود. او نسبت به پنالتی‌ که داور به نفع بایرن مونیخ اعلام نکرد در اینستاگرام خود واکنش نشان داد و نوشت: یک بار دیگر پنالتی‌، لعنتی!

او پس از صعود شاگردان زین الدین زیدان به دور بعد خشم خود را نشان داد و نوشت: موش‌ها

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس