سویداء (2).jpg

گروهی از نیروهای مردمی و ارتش سوریه به منظور پاکسازی شرق و شمالی شرق استان السویداء از وجود عناصر مخفی داعش، راهی مناطق شدند.

به گزارش مشرق، هسته های خاموش گروه تروریستی داعش در روزهای گذشته در چندین مرحله به مواضع نیروهای ارتش سوریه در استان السویداء حمله کردند و خسارت های مالی و جانی فراوانی برجای گذاشتند.

براساس اطلاعات به دست آمده، عناصر مخفی گروه تروریستی داعش در مناطق بیابانی شمال، شمال شرق و شرق استان سویداء حضور دارند که به گفته منابع میدانی توسط نیروهای آمریکایی در پایگاه التنف در جنوب استان حمص حمایت می شوند.

اشغال فرودگاه «خلخله» در شمال استان سویداء یکی از اهداف اصلی عناصر تروریستی داعش در روزهای گذشته بود که با هوشیاری نیروهای ارتش سوریه حملات در این محور به طور کامل دفع شد.

به گزارش مشرق، هسته های خاموش داعش حملات خود را برای اشغال فرودگاه «خلخله» از مناطق «تل صعد، الطمثونه، الاشرفیه و...» با چند انتحاری آغاز کردند اما نیروهای ارتش سوریه موفق شدند تحرکات آنان را به طور کامل رصد کنند و تلاش ها را برای اشغال این فرودگاه ناکام بگذارند.

به گفته منابع میدانی، شمار قابل توجهی از نیروهای ارتش سوریه برای در هم کوبیدن هسته های خاموش گروه تروریستی داعش به استان السویداء اعزام شده اند و در جریان درگیری ها تاکنون دهها تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند.

از سویی دیگر، هزاران تن از نیروهای دفاع مردمی خود را به استان السویداء رسانده اند و  در روستاهای شمالی، شمال شرقی و شرقی مستقر شده اند تا از حمله مجدد هسته های خاموش داعش به این مناطق جلوگیری کنند.

در حال حاضر، جولان و پیشروی عناصر تروریستی داعش در استان سویداء در جنوب سوریه متوقف شده و نیروهای ارتش عملیات را برای پاکسازی نقاط آلوده به هسته های خاموش تروریست ها آغاز کرده اند.

یگان توپخانه ارتش سوریه هم به شدت مواضع هسته های خاموش داعش را در مناطق آلوده استان سویداء هدف قرار می دهد؛ در جریان حمله توپخانه ای به مناطق آلوده در روستای «رامی» شماری از تروریست ها کشته و زخمی شدند.

به گزارش مشرق، همزمان با عملیات نیروهای ارتش سوریه در استان السویداء، یگان موشکی و جنگنده های سوری مواضع هسته های خاموش داعش را در مناطق «الدیاثه، رامی، الکراع و...» در بخش های شرقی و شمالی هدف قرار می دهند.

براساس اطلاعات به دست آمده، در جریان عملیات نیروهای سوری در روستای «الکراع»، شماری از عناصر تروریستی داعش کشته و زخمی شدند؛ تعداد دیگر از تروریست ها هم در این عملیات دستگیر شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 0
  • LOVE US GB ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    1 66
    به مردم سوريه رحم كرديم ، هرچي تو سوريه كم گذاشتيم تو ايران تلافي ميكنيم ، ما با مردم ايران شوخي نداريم .
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
      29 1
      جونور یانکی معلومه بد می سوزی شکار خودمی هر لحظه منتظر باش دارم می یام سراغت
    • IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
      15 0
      بپا پاره نشی، ایران بیشه شیرانه شغال برو گم شو تا ...
    • سعید IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
      7 0
      رحم کردین یا زدن مثل سگ کشتنتون؟!!!خخخخخ.اگه تو ایران میخواستین تلافی کنین زمانی که به چهل کیلومتری ایلام رسیده بودین یه غلطی میکردین
    • IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
      5 0
      اگر این رحم شما باشد پس بی رحمی تان چه می شود. لاف در غریبی است دیگر
    • علی IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
      8 1
      شما مثل اربابتان امریکا هیچ غلطی نمی توانید بکنید.
    • محمد IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
      7 1
      واق واق نکن سگ اسراییل خخخخ
    • IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
      5 0
      داداش برو شیرتو بخور
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    18 2
    سلفی تکفیری ها عقده های بزرگی از دروزی های سویدا دارند که در تمام این سال ها با بصیرتی فوق العاده از کشورشان حفاظت کردند باتوجه به اینکه آمریکایی ها حالا حالاها از تنف خارج نخواهند شد شاید سوری ها دور تا دور ناحیه تنف خندق بکنند استحکامات و ایست و بازرسی هایی ایجاد کنند برگه تنف آمریکا بسوزد وقتی ببینند این نقطه بدردشان نمی خورد خودشان بنحوی از تنف خارج شوند هدف آمریکا از داشتن تنف ، انتقال حرامزاده ها به این نقطه ، آموزش سازماندهی و تسلیحه تا این ها دائما مشکل ساز بشن حمله ایی که منجر به شهادت شهید حججی شد از همین حمایت آمریکایی ها در تنف شروع شد .
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    26 1
    خدا قوت . سوریه تقریبا موفق شد. حالا نوبت یمن است
  • روح الله IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    3 0
    چلغوز تو همون سوریه هم شیر بچه های ایرانی حیدرن که باتون جنگیدنو پوکندنتون خدایش نگو که به مردم سوریه رحم کردیم.بعد می خوای بیای ایران.زاررررت
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    6 0
    قبل از ادلب تکلیف تنف باید یکسره شود.
  • IR ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
    1 0
    ✋✋✋✋✋✋✌✌✌✌✌✌✌✋✋✋✋✋✋✋
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
    7 0
    تا زمانیکه غده سرطانی امریکا در منطقه التنف هست...مناطق مرکزی وجنوبی سوریه دچار بحرانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس