کد خبر 880484
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴
نیمه اول ذوب آهن و استقلال

مدافع پیشین تیم استقلال تهران معتقد است که با اضافه شدن خریدهای جدید به استقلال، این تیم می‎تواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

به گزارش مشرق، پیروز قربانی درباره تساوی ۲ – ۲ استقلال مقابل ذوب‌آهن، اظهارداشت: استقلال مقابل ذوب‌آهن خیلی خوب ظاهر شد و فوتبال خیلی خوبی را ارائه کرد ضمن اینکه ذوب‌آهن هم خیلی خوب بازی کرد. به نظر من دیدار ذوب‌آهن – استقلال یکی از قشنگ‌ترین بازی‌های چند سال اخیر لیگ ما بود.

وی افزود: شفر ثابت کرد مهم‌ترین کسی که می‌تواند یک تیم را متحول کند، مربی تیم است. با وجود کمبود‌های زیادی که استقلال داشت، شفر خیلی خوب از تیمش بازی گرفت. با اضافه شدن خرید‌های جدید، استقلال می‌تواند باز هم یکی از مدعیان باشد. برخلاف اظهارنظر‌های قبلی که داشتم، حالا می‌گویم که می‌شود به این استقلال خیلی امیدوار بود.

پیشکسوت تیم استقلال به تمجید از بازیکنان جدید تیم استقلال پرداخت و تصریح کرد: فرشاد محمدی‌مهر اولین بازی‌اش را انجام می‌داد و خیلی خوب بود. از بازی رضا آذری هم خیلی خوشم آمد. امیدوارم او قدر خودش را بداند چون می‌تواند یک هافبک خیلی خوب برای فوتبال ایران باشد. اگر روی این بازیکن کار شود، می‌‎تواند به یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران تبدیل شود. 

قربانی در پایان خاطرنشان کرد: یک سری بازیکنان از استقلال جدا شده‌اند و حالا باید با داشته‌ها روزگار را سر کرد. شفر نشان داد که از این بازیکنان می‌تواند به خوبی استفاده کند. استقلال الان یک تیم است و امیدوارم در ادامه هم موفق باشد. شفر هم نشان داده که بازیکن خارجی خوب به‌خدمت می‎گیرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
    2 0
    دو بازی و دو امتیاز و ادعای قهرمانی ناشی از خوش خیالی مفرط است.
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
    3 0
    بابا یکی جلو پرسپولیس را بگیره ما که مردیم
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    2 0
    با این دو بازی مشخص شد تیم استقلال به مراتب ضعیف تر از تیم پارسال است
  • علی AE ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    0 0
    اول فصل هست تیم هنوز جا نیفتاده.خیلی بهتر میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس