کد خبر 880347
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
دیدار ظریف و لاوورف در سنگاپور

وزیر خارجه ایران که برای امضای پیمان مودت جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا به سنگاپور سفر کرده در صفحه توئیترش گزارشی از روز «پرمشغله‌» خود منتشر کرد.

به گزارش مشرق، «محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران بامداد جمعه در صفحه‌اش در توئیتر گزارشی مختصر از سفرش به سنگاپور فراهم کرده است. 

ظریف نوشت: «پنجشنبه پر مشغله  در سنگاپور. پیمان مودت و همکاری را با آسه‌آن امضا کرده و با نخست وزیر سنگاپور و وزرای خارجه روسیه، ترکیه، ژاپن، مالزی، نروژ، فیلیپین و ویتنام دیدار کردم. همگی بر توسعه روابط، ضرورت گسترش چندجانبه گرایی، تحمل و ابتکار برای حفظ برجام تاکید کردند.»

بیشتر بخوانید:

رایزنی های ظریف در سنگاپور

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران به منظور امضای پیمان مودت جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آ.سه. آن) به سنگاپور سفر کرده است.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان پیش از این اعلام کرده بود: اجماع در کشورهای جنوب شرق آسیا در پذیرش ایران به عنوان عضو پیمان مودت ( TAC ) با اتحادیه آ.سه.آن، حاکی از اهمیت روابط و تعامل با ایران به عنوان یک قدرت مهم و تاثیر گذار در معادلات منطقه‌ای و بین المللی توسط تمام اعضای این اتحادیه است. 

وزیر خارجه کشورمان پیش از سفر به سنگاپور، با عزیمت به سریلانکا با رئیس جمهور، نخست وزیر، رئیس مجلس و وزیر خارجه این کشور درباره روابط دوجانبه دیدار و گفتگو کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
    8 0
    خسته شدی دیگه از بس توییت کردی. باید یک هفته بری هاوانا خستگیت در بره. جانشینت سلیمانی کارا رو ردیف می کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس