لبرون جیمز

لبرون جیمز ستاره بسکتبال NBA باز هم در صحبت‌های خود از دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا انتقاد کرد و اعلام کرد که او از ورزش برای جدا کردن مردم آمریکا استفاده می‌کند.

به‌ گزارش ‌مشرق، لبرون جیمز، بسکتبالیست آمریکایی در مصاحبه اخیرش، اظهار کرد که دونالد ترامپ از ورزش استفاده می‌کند تا با مسائل نژادپرستی، ورزشکاران آمریکایی را از هم جدا کند.

لبرون جیمز که چهار بار تاکنون پر ارزش‌ترین بسکتبالیست NBA انتخاب شده است. در مصاحبه با CNN اعلام کرد که مشکلات نژاد پرستی در ورزش آمریکا با حضور ترامپ افزایش یافته است.

او افزود: ما در حال‌ حاضر در آمریکا در موقعیتی قرار داریم که مشکل نژاد پرستی در حال‌ وخیم شدن است. معتقدم که رییس جمهور ما سعی می‌کند ما را جدا کند. در چند ماه اخیر این مساله را متوجه شدم که او از ورزش برای جدا کردن ما استفاده می‌کند. من این مساله را درک نمی‌کنم.

پارسال، ترامپ از مدیران لیگ فوتبال آمریکایی درخواست کرد بازیکنانی را که در زمان پخش سرود ملی زانو می‌زنند، اخراج کنند. بازیکنان NFL این کار را برای اعتراض به مسائل نژاد پرستی انجام می‌دادند.

لبرون جیمز در ادامه‌ صحبت‌های خود گفت‌: ورزش باعث شد که من با سفیدپوستان برای اولین بار از نزدیک ارتباط بر قرار کنم. من فرصت پیدا کردم که بیشتر درباره آنها بدانم و آنها هم این فرصت را پیدا کردند که بیشتر من را بشناسند. ما دوستان خوبی شدیم. من به خودم گفتم که همه اینها به خاطر ورزش است. ورزش چیزی نیست که انسان‌ها را از هم جدا کند بلکه انسان‌ها را به هم پیوند می‌دهد.

دوشنبه انجمن خیریه لبرون جیمز و مدرسه دولتی آکرون با کمک هم مدرسه‌ای به نام "من قول می‌دهم" برای جوانانی که در محیط پر خطر زندگی می‌کنند، تاسیس کردند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس