کد خبر 879697
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
عباس صالحی

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: پاسخ‌های وزیر ارشاد نماینده مشهد را قانع نکرد و سوالات برای بررسی بیشتر به صحن علنی مجلس ارسال خواهد شد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پاسخ به سوالات نمایندگان در کمیسیون حاضر شد.

وی افزود: در مورد اول دو مورد سوال از حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد از وزیر ارشاد مطرح شد که در هر دو مورد پاسخ‌های وزیر نماینده سوال کننده را قانع نکرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهارداشت: در مورد اول نماینده سوال کننده موضوع عدم نظارت بر بازی‌های رایانه‌ای و ترویج خشونت و فساد اخلاقی توسط این بازی‌ها مطرح شد که وزیر در پاسخ عنوان کرد که ما در این رابطه ۲ میلیون بازی مورد دار را از سطح بازار جمع‌آوری کرده و ۴۶۶ واحد صنفی متخلف را شناسایی و به اتاق اصناف معرفی کرده‌ایم.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: سوال دیگر نماینده مشهد در رابطه با عدم نظارت بر ویدئوهای خانگی بود که در این رابطه نیز پاسخ وزیر نتوانست نماینده سوال کننده را قانع کند و در نتیجه هر دو سوال برای بررسی بیشتر به صحن علنی مجلس ارسال خواهد شد.

وی افزود: در ادامه این جلسه سوال بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز درباره علت تأخیر در نامگذاری روز کوروش از وزیر مطرح شد که وزیر در پاسخ عنوان کرد که این موضوع را ما به شورای فرهنگ عمومی پیشنهاد کرده‌ایم و شورا باید در این‌باره تصمیم‌گیری کند و وزیر مسئولیتی در این‌باره ندارد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: در نهایت نماینده مردم شیراز دو هفته به وزیر فرصت داد تا موضوع را پیگیری و نتیجه پیگیری‌ها را اعلام کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس