کد خبر 879627
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
کرار

هافبک عراق تیم صنعت نفت گفت: موهای من در تیم استقلال و تراکتور سفید شد، آنقدر مرا اذیت کردند که می‌خواهم برگردم.

به گزارش مشرق، جاسم کرار در خصوص شرایط این روزهای خود در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهارداشت: من نمی‌دانم تکلیف من در باشگاه صنعت نفت چیست چرا که این موضوع نه دست من است و نه دست باشگاه.


وی افزود: من هیچ پیشنهادی برای این موضوع ندارم. اگر مشکل حل شد در تیم صنعت نفت می‌مانم و اگر نشد دیگر در این تیم نمی‌مانم. دلار هر روز بالا می‌رود. دست کسی نیست. نه تقصیر من است نه تقصیر باشگاه.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: من منتظرم باشگاه به من بگوید تکلیف چیست. من می‌خواهم قراردادم به دلار تبدیل شود، ولی می‌دانم این طور نمی‌شود چرا که باشگاه ضرر زیادی می‌کند. من مدیرعامل نیستم که بدانم چه باید کرد، این کار دست باشگاه است. با این شرایط نه تنها من، هیچ بازیکنی در دنیا قبول نمی‌کند بماند و بازی کند.

کرار افزود: باشگاه مقصر نیست هر روز جلسه بر گزار می‌کنند، هیئت مدیره درگیر این موضوع شده است. خودشان می‌گویند دولت نامه‌ای به فدراسیون نوشته و اعلام کرده است به باشگاه‌ها ارز نمی‌دهد و این مسائل به دولت مربوط نیست. من نمی‌دانم این کار درست است یا نه. من بازیکن خارجی با ریال چه کار کنم. با این قانون هیچ بازیکن حرفه‌ای به ایران نمی‌آید.

این بازیکن تصریح کرد: دیگر در هیچ تیم ایرانی بازی نمی‌کنم، موهای من در تیم استقلال و تراکتور سفید شد. آنقدر مرا اذیت کردند که می‌خواهم برگردم. روز گذشته ایمن حسین بازیکن ملی پوش عراقی به من زنگ زد و گفت می‌خواهم به استقلال بیایم. از من مشورت می‌خواست. به او گفتم اصلا نیا من به عنوان بازیکن تیم ملی در این ۹ سال آنقدر اذیت شدم که هیچ بازیکنی نمی‌تواند تحمل کند. به او گفتم اگر می‌خواهی به استقلال بیایی اول بگو ۷۰ درصد دلار بدهند و ۳۰ درصد را ماهیانه چک شخصی بگیر.

وی ادامه داد: استقلال واقعا مرا مسخره خود کرد. چکی به من داد مثلا ۵۰۰ میلیون تومان معادل ۵ میلیون ریال. این چک را به بانک بردم، مدیر بانک به من می‌خندد و می‌گوید این چه چکی است. یا به من ماشین می‌دهد. من ماشین در هتل پارک کردم و به نجف رفتم وقتی برگشتم ماشین در هتل نبود. پیگیر شدم، گفتند از باشگاه آمدند و ماشین را بردند. ببینید چقدر مرا مسخره کردند.

وی در مورد اینکه گله‌ای از باشگاه تراکتورسازی دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: در تراکتور هم اوضاع بهتر نبود. آجورلو من را تهدید می‌کرد که یا ۱۴۰ هزار دلار پولت را ببخش یا تهدیدت می‌کنیم و این مسخره است. از فوتبال ایران خیلی خسته‌ام، ولی ایران برای خانواده‌ام بهترین جای دنیا است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
    1 7
    رفتار باشگاه استقلال و تراکتور سازی نتیجه ی حاشیه سازی ها و رفتارهای زشت خودش هست
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
    2 2
    لطف کردی بازیکنای عراقی نشون دادن که اکثرشون اخلاق درست و حسابی ندارن.
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
    4 2
    نمک نا شناس بی اخلاق
  • حسن IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
    1 5
    همون بهتر که تو و امثال تو اصلا به فوتبال ایران نیاید چه برسه به استقلال یا تراکتور
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
    4 2
    کار خوبی کردی.استقلال مگه تیمه؟
  • معین IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
    1 0
    خدائیش بنده خدا راست میگه. نباید از بازیکنی که با راختی و بدون پیش شرط خاصی راهی باشگاه میشود از سادگی و عدم آشنایی وی سوء استفاده کرد. واقعا با اتفاقاتی که کرار مطرح کرد بعنوان یک هوادار استقلال و یک ایرانی شرمنده و خجالت کشیدم. تأسف آوره. مخصوصا اینکه بیای هدیه رو در نبود صاحبش برده و حقش را به نوعی مصادره کنی!! آخه چرا از سیاست دولتمردان گرفته تا بحث مدیریت ورزشی ما اینقدر آشوب و بی سروسامان است و هرکس برای خودش در هر پست و مسئولیتی قانون خودتراشیده و خودمحور بی درو پیکر وضع کرده و بحران آفرینی میکند. آقایان قانونگذار از دولت گرفته تا مجلس شورای اسلامی با سوء رفتار مدیریتی‌شان ب نحوی عمل کرده اند که جایگاه و إعتبار ایران و ایرانی متزلزل شده بطوریکه این روزها اتباع سایر کشورها؛ هرکجا که بحثال از هرج و مرج و بی قانونی باشد ایران و مدیریت به سبک ایرانی رو مثال میزنن. این أصلاذخوب نیست. و جدای از ایجاد بحران فعلی در بلند مدت هم مشکلات متعددی رو متوجه کشور عزیزمان میکنند.
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
    3 1
    این شما بودی که بارها تیم های ایرانی و فکتبال ما رو مسخره کردی و باز هم ماند ی و مول گرفتی! شگفتا باز گذاشتن بمانی. ان شاءالله تمام پولایی که گرفتی حرامت باشه.
  • IR ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
    1 0
    کرار میتوانست درکشورهای خلیج فارس بیشتربگیرد امامعلوم شد عشق به ایران را دردل داشته است . اوتیپی داغ وعصبی بود وشاید حاصل جنگ آمریکاوبمبهای ممنوعه باشد . گناه اوگناه نیست اولااقل عصبی است فوتبال بایدخصوصی شود وباشگاهاخرج کنند تادرآسیارشدکنند . مامقامی دررده باشگاهی سالهاست نداریم چون ازآن طرف بایدباژاوی کانی گیا وبهترینهای دنیا بازی کنیم واین جنگی نابرابراست . ای کاش یادبگیریم که همان کارت زردوقرمرهاتنبیه بازیکن است ونه بیشتر دراینصورت میتوانیم فکرکنیم اگرتعلل کنیم ازبازیکنان تاپ خارجی استفاده نکنیم هرسال حذف مبشویم وتقصیر هیچ کس نیست اگرهم جام نمیخواهیم رک بگوییم دنبال حادثه وشانس واتفاق هستیم .
    • حسین NL ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
      0 0
      خوبه والا.حالا رفتار های مسخره باشگاه ها و اخلاق کند کرار هم تقصیر امریکا.عجب ای کیویی هستی تو دیگه بابا
  • خسرو IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
    0 0
    اگه حرفهای این آقا راست باشه، بیراه هم نمیگه. ولی ایشون بااین سن وسال آیا بدرد فوتبال ایران میخوره که این همه ادعا داره ودیگران راهم تحریک وبه قول خودش نصیحت وراهنمایی میکنه. خیلی بازیکن جوان خوب وبهترازاین آقا با حقوق کمتر دراین مملکت وجوددارند که متاسفانه باشگاهها فقط بدنبال اسم و رسم هستن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس