کد خبر 879259
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
کرار جاسم

هافبک عراقی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: قرارداد فعلی من بر حسب قیمت دلار گذشته است و به اندازه یک بازیکن لیگ یکی هم نیست.

به گزارش مشرق، کرار جاسم درباره دیدار سپاهان - صنعت‌ نفت آبادان در نخستین هفته از هجدهمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. بچه‌های ما در این دیدار عالی بودند و بازی خوبی انجام دادند.

بازیکن عراقی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چه مشکلی برای حضورش در بازی‌های این تیم پیش آمده است، خاطر نشان کرد: خودم هم نمی‌دانم جریان چیست، ولی وقتی هنوز در آبادان هستم و با تیم تمرین می‌کنم. من این شهر، تیم نفت و همچنین هوادارانش را دوست دارم.

وی ادامه داد: مشکل من را دیگر همه ایران می‌دانند. با توجه به بالا رفتن قیمت دلار در قرارداد من مشکلی به وجود آمده است که نه من و نه باشگاه در آن مقصر نیستیم. آقای عیسی‌زاده زحمت می‌کشد و از من حمایت می‌کند. این را می‌دانم که مدیرعامل باشگاه برای حل مشکل من در تلاش است.

کرار جاسم افزود: حالا نمی‌دانم چه باید بگویم و چه کار کنم و تنها کاری که می‌توانم انجام دهم این است که با تیم تمرین کنم، چون با باشگاه قرارداد دارم. خواسته من این است که براساس افزایش قیمت دلار قرارداد من نیز تغییر کند. قرارداد فعلی من بر حسب قیمت دلار گذشته است و به اندازه یک بازیکن لیگ یکی هم نیست.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در هر صورت در چند روز آینده تکلیف ماندن یا رفتن من مشخص می‌شود. باید بگویم که باشگاه در این مورد هیچ تقصیری ندارد. من اگر در این تیم بازی نکنم به کشورم برمی‌گردم. البته از چند تیم ایرانی پیشنهاد دارم، اما دوست ندارم در تیم دیگری بازی کنم و اگر از نفت جدا شوم به عراق برمی‌گردم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس