کد خبر 879539
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
شجاع خلیل زاده

شجاع خلیل‌زاده که در تمرینات پیش فصل مصدوم شده بود هنوز به آمادگی کامل نرسیده است.

به گزارش مشرق، شجاع خلیل زاده همچنان فیزیوتراپی می‌کند تا شاید درد گردن که امان او را بریده، بهبود پیدا کند. شجاع با همین درد، مقابل پدیده و در روزی که پرسپولیس مدافعی روی نیمکت نداشت به زمین رفت و یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام داد. کم اشتباه و بی نقص. پرسپولیس هم گلی دریافت نکرد و بازی را برد تا از خود گذشتگی خلیل زاده بیشتر به چشم بیاید.

خلیل زاده بعد از این بازی در مصاحبه با رسانه‌ها گفت: "شرایط پرسپولیس در این فصل خاص است و من هم هر چه در توان دارم برای موفقیت تیم می‌گذارم. وقتی دیدم برانکو به من نیاز دارد و دستش روی نیمکت خالی است با تمام وجود به زمین رفتم و امیدوارم کادرفنی و هواداران از عملکردم راضی باشند."

این آسیب‌دیدگی دو، سه روز قبل از سفر پرسپولیس به کرواسی سراغ خلیل‌زاده آمد. تا جایی که عده‌ای می‌گفتند شجاع نمی‌تواند پرسپولیس را در این اردو همراهی کند و گروهی دیگر هم معتقد بودند خلیل‌زاده با این درد، قطعا به بازی‌های ابتدایی پرسپولیس در لیگ برتر نمی‌رسد. خلیل‌زاده در اردوی کرواسی، فقط در چند جلسه تمرین شرکت کرد و البته در آخرین بازی تدارکاتی پرسپولیس نیز حضور داشت تا همه را انگشت به دهان کند. حتی کادر پزشکی پرسپولیس را که با تشخیص آنها شجاع باید استراحت مطلق را در برنامه‌های خود قرار می‌داد. دفاع وسط 28 ساله پرسپولیس، بعد از حضور در تهران، فیزیوتراپی را از سر گرفت تا برای بازی با پدیده آماده شود.

پس از سفری پر ماجرا به مشهد، خلیل زاده را دوباره در تمرین دیدیم. البته نه همراه سایر بازیکنان بلکه در کنار کادر پزشکی و در حال انجام تمرین‌های سبک و فیزیوتراپی. شجاع دیروز هم اینگونه خود را آماده نگه داشت تا مشکلی برای بازی مقابل فولاد در هفته دوم لیگ نداشته باشد.

درباره آسیب دیدگی خلیل زاده حرف و حدیث‌های فراوانی وجود دارد. گروهی می‌گویند درد در گردان شجاع با انجام فیزیوتراپی برطرف می‌شود و عده‌ای دیگر از نزدیکان خلیل زاده معتقدند او باید جراحی کند. شاید بپرسید جراحی چرا؟ شجاع با مشکل دیسک گردن مواجه شده و فقط به این دلیل جراحی نمی‌کند که پرسپولیس بابت کمبود بازیکن با مشکل مواجه نشود.

به نظر می‌رسد در صورت ادامه این درد، مدافع محبوب برانکو مجبور است گردن خود را جراحی کند و چندین هفته دور از فوتبال باشد. اتفاقی که نه تنها در لیگ برتر بلکه در لیگ قهرمانان آسیا نیز پرسپولیس را با مشکلات بسیاری مواجه خواهد کرد. میزان دوری شجاع از فوتبال، احتمالا بعد از انجام جراحی مشخص خواهد شد. البته اگر او با فیزیوتراپی بهبود پیدا نکند و با درد به زمین نرود.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس