هوشنگ نصیرزاده

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد گفت: در قرارداد شجاعیان شروطی وجود دارد که بر اساس آنها می‌توانیم این بازیکن را از استقلال بگیریم.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده در خصوص قرارداد داریوش شجاعیان با باشگاه استقلال و اینکه بالاخره تکلیف این بازیکن چه خواهد شد، اظهارداشت: تصمیم گرفته‌ایم تا شجاعیان را بازگردانیم و منتظر رای کمیته تعیین وضعیت بازیکنان هستیم. شروط قرارداد شجاعیان طوری است که می‌توانیم او را از استقلال بگیریم و همه چیز بستگی به رای کمیته تعیین وضعیت بازیکنان دارد.

مدیرعامل گسترش فولاد تبریز گفت: از بازیکنانی که به صورت غیرقانونی با تیم‌های دیگر قرارداد امضا کرده‌اند تنها احمد موسوی به تمرینات تیم اضافه شده است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • منوجهر FR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    0 1
    بابا بگير وپولهاىى كه گرفتي بس بده وقتي در فوتبال مافيايي وسراسر دوز وكلك با اغماض مقررات يك تيم را واضح واشكار وبنا حق قهرمان ميكنند همون. بهتر استقلال با جووناش ليگ هيجدهم را شروع كنه
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    0 1
    جد وآبادت هم نمیتوانند شجاعیان را برگردانند پول رضایت نامه اش را گرفته وخورده اید آن وقت با پررویی میگه میتوانیم برش گردونیم مگه دنیا بی صاحبه باید کل پول هایی که گرفته اید تاریال آخرش بصورت نقدی برگردونید تا برگرده آنوقت پایان فصل هم میشه بازیکن آزاد ومجانیخوش میادقرارداد می بنده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس