12.jpg

حمله عناصر مخفی داعش به مناطق شمالی استان دیاله توسط رزمندگان عراقی ناکام ماند.

به گزارش مشرق، شماری از هسته های خاموش گروه تروریستی داعش در شمال شرق استان دیاله درصدد بودند به منطقه «وادی جنت» نفود کنند که توسط نیروهای تیپ ۱۱۰ بسیج مردمی عراق شناسایی شدند.

نیروهای بسیج مردمی در یک کمین دقیق موفق شدند تروریست های داعش را در منطقه گرفتار کردند و شماری از آنان را در جریان درگیری های سنگین از پای درآورند؛ در این کمین خودروی نظامی تروریست های داعش توسط نیروهای عراقی هدف قرار گرفت و منهدم شد.

به گفته منابع میدانی، شماری از عناصر تروریستی در جریان درگیری ها توانستند جان خود را نجات دهند و از منطقه متواری شوند و در نهایت عملیات آنان برای نا امن کردن مسیرهای ارتباطی شرق استان دیاله ناکام ماند.

انهدام خودروی تروریست های داعش

از منطقه «العظیم» در استان دیاله خبر می رسد، نیروهای تیپ ۲۳ بسیج مردمی و نیروهای ارتش عراق موفق شدند گروهی از عناصر تروریستی داعش را در حد فاصل پایگاه «عاشه» تا منطقه «انجانه» شناسایی و رصد کنند.

نیروهای عراقی در ادامه با پشتیبانی جنگنده ها، حملات سنگینی را علیه عناصر تروریستی داعش ترتیب دادند و ۴ انبار سلاح، تونل و ۲ خودروی انتحاری آنان را در این محور منهدم کردند؛ شماری از تروریست‌ها در این درگیری ها به هلاکت رسیدند.

در حال حاضر، ۹۲ درصد استان دیاله از جمله مناطق مرکزی، شرقی، غربی و جنوبی در کنترل نیروهای عراقی و بخش های شمالی استان در کنترل نیروهای پیشمرگه کُرد است؛ هسته های خاموش داعش هم در بخش های شمال، شمال غرب و غرب استان دیاله حضور دارند.

از مناطق مرکزی استان نینوا خبرها حاکیست، نیروهای تیپ ۴۴ بسیج مردمی عراق پس از دریافت اطلاعات دقیق از نیروهای اطلاعات عملیات مبنی بر نفوذ هسته های خاموش داعش، از حدفاصل مناطق «الحضر و تل عبطیه» مسیرهای منتهی به صحرای الجزیره را در جنوب استان مسدود کردند.

به گفته منابع میدانی، تروریست های مخفی داعش در صحرای الجزیره درصدد بودند در روز آینده عملیات هایی را علیه مردم و نیروهای عراقی انجام دهند و مناطق جنوبی استان را به طور کامل نا امن کنند؛  

براساس اطلاعات به دست آمده، هسته های خاموش گروه تروریستی داعش همچنان در مناطق جنوبی، جنوب غربی و مناطق مرزی مشترک با سوریه حضور دارند و عملیات نیروهای عراقی برای شناسایی و نابودی آنان جریان دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
    35 2
    پیروز باد حشدالشعبی عراق
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
    38 0
    به فکر داخل کشور باشید. تا کی سپاه میخواهد سکوت کند. مدیران کشور را به تاراج برده اند و عمدا مردم را ناراضی کرده اند . حالا هم میگویند راه حل این است که کشور را به بیگانگان بفروشیم. خاک بر سرتان
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
    19 2
    تا زمانی که عراق قسمت زرد رنگ را سبز نکند باید همواره با داعش بجنگد .... عامل اصلی داعش در اقلیم شخص بارزانی خائن و حیله گر است و از فرق ناراحتی از دست دادن کرکوک هر روز آن را نا امن می کند .... و در کمال تعجب همچنان رئيس اقلیم کردستان مانده است ... تا همچنان خیانت و خون ریزی کند ....
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
    27 2
    ترکیه هم ظاهرا وارد شمال عراق شده...حشد الشعبی باید یه درس خوبی بشون بده
  • DE ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
    4 0
    این همه داعشی کجا قایم شده بودن
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
    6 2
    مرگ بر ترکیه احمق
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
    10 1
    حشد الشعبی فدائیان واقعی اسلام هستند که حسین وار با ایثار کمر تروریسم بین المللی تکفیری صهیونیستی را شکستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس