کد خبر 879204
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
گل آرا

فروتن گل آرا گفت: اینکه سرمربی تیم ملی می گوید گل آرا و محرابی از قهرمانان خوب ما هستند ولی بی انضباطی کرده اند تناقض محض است!

به گزارش مشرق، فروتن گل آرا در خصوص اظهارات اخیر سرمربی تیم ملی بوکس عنوان کرد: من قبل از ترک اردوی تیم ملی بوکس با آقای احدی صحبت کردم و دلایلم را هم گفتم. اینکه ایشان می گویند گل آرا و محرابی از قهرمانان خوب ما هستند ولی بی انضباطی کرده اند تناقض محض است. مگر می شود کسی هم قهرمان باشد و هم بی انضباط؟! مثل اینکه به یک فرد بی مو بگویید موفرفری!

ملی پوش وزن ۶۴ کیلوگرم بوکس ایران تاکید کرد: اصلا یکی از فاکتورهای قهرمانی انضباط است. ایشان گفته اند ما طمع کردیم تا به خاطر جوایز در مسابقات تایلند حضور پیدا کنیم و حتی گفتیم خودمان هزینه سفر را می دهیم. علت اینکه عنوان کردیم خودمان هزینه سفر را می دهیم این بود که به ما گفتند شورای برون مرزی برای هزینه های بالا این سفر را تایید نمی کند که ما گفتیم با توجه به اینکه هزینه اقامت و تغذیه با میزبان است ما هزینه بلیت سفر را خودمان می دهیم.

وی افزود: این برای اولین بار نیست که این آقایان حق من را می خورند. در بازیهای آسیایی دوحه قطر چرا من را از تیم ملی خط زدند در حالی که نفر فیکس تیم ملی بودم؟ حتی آخرین رقابت انتخابی را هم بردم. همه مستندات این موضوع را هم دارم. نام من را در لیست اولیه به کمیته ملی المپیک نداده بودند و این طور حقم را خوردند. همان سال روح الله حسینی را هم همین آقا از تیم ملی خط زد. کسی که به جای من به بازی ها بردند ۶ سال از من بزرگتر بود و در همان بازی اول هم نتیجه را واگذار کرد. من هیچ وقت حرفی نزدم اما حالا واقعا برایم سخت است که این طور پشت من حرف هم می زنند.

ملی پوش بوکس تصریح کرد: شاید بتوانند به من هرچیزی بگویند ولی انگ طمع‌کاری و بی انضباطی به من نمی چسبد. اگر ایشان می گوید من حقی ندارم چرا به من اجازه داد در انتخابی شرکت کنم؟ احدی به من گفت به جان بچه ام اگر سهمیه چهارم داشته باشیم تو را به جاکارتا می برم. ایشان می گوید چرا من به خاطر کارم مجبور شدم اردو را ترک کنم باید در جوابش بگویم من مثل شما از فدراسیون و اداره کل و باشگاه خصوصی ام درآمد ندارم. من استخدام هیچ ارگانی نیستم و فدراسیون هم حقوقی به من نمی داد و برای گذران زندگی باید کار کنم.

گل آرا ادامه داد: دیگر پایم را فدراسیون نمی گذارم. البته این را برای هرنوع سوء برداشت بگویم که من با فدراسیون و فدراسیون نشین ها هیچ مشکلی ندارم.حسین ثوری تمام تلاشش را کرد تا من به بازیهای آسیایی بروم.ناصر طالبی، حسین نهرودی و علیرضا کلانتری هم همین طور. اما حالا به هر دلیلی من را به بازی ها نبردند دیگر چرا من را بی انضباط خطاب می کنند؟ آن هم چه کسی؟ فروتن گل آرایی که یک دقیقه هم در اردوهای تیم ملی دیر نمی کرد. شاید یک قهرمان نبودم ولو اینکه مدالهای زیادی هم دارم اما هرگز بی انضباط نبودم.

وی بیان کرد: من اگر طمع کار بودم الان برای خودم خانه و ماشین و زندگی آن چنانی داشتم و وضعیت مالی ام این نبود. سالها در تیم ملی بدون حقوق جنگیدم و هیچ‌وقت دنبال حاشیه نبودم. در سال ۹۵ ورزشکار اخلاق فدراسیون شدم و حالا به من می گویند بی انضباط. حالا هم دوست دارم تیم ملی و سه بوکسوری که از دوستانمان هستند در جاکارتا نتیجه بگیرند اما این رفتار دور از انصاف کادر فنی را هرگز فراموش نخواهم کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس