اعزام مبلغ

چهارمین دوره نخبگانی گفتمان ولایی "جهاد فرهنگی" با محوریت اندیشه رهبر معظم انقلاب مدظله با عنوان "مفاتیح الجهاد4"، به همت دفتر اعزام مبلغ دانشگاه امام صادق علیه السلام برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی دانشگاه امام صادق دوره تبیینی گفتمان ولایی جهاد فرهنگی با عنوان مفاتیح الجهاد، به همت دفتر اعزام مبلغ دانشگاه امام صادق علیه السلام از تاریخ ۱۲ الی ۲۰ مرداد ماه برگزار خواهد شد."

دفتر اعزام مبلغ باتوجه به ضرورت ایجاد جبهه مردمی فرهنگی انقلاب اسلامی و براساس گفتمان مقام معظم رهبری میان فعالان فرهنگی حدود ۴ سال است که با راه اندازی گروه‌های علمی و اجرایی به فعالیت در حوزه استخراج، تدوین و تبیین گفتمان دینی و ولایی جهاد فرهنگی اقدام نموده است و در همین راستا دوره‌های متعددی برای مجموعه‌های مختلف برگزار نموده است.

دفتر اعزام مبلغ دانشگاه امام صادق (علیه السلام) پس از جمع آوری و رصد سؤالات، مسائل و مشکلات فعالین فرهنگی فعالیت‌های خود را در این جهت سامان داده است که طرحی را برای انسجام بخشی گفتمانی در میان فعالان فرهنگی، تولید و تبیین نماید. انسجام بخشی گفتمانی یعنی اعضای مجموعه‌های مختلف با تفکرات گوناگون اما هم راستا و هم جهت با محوریت نظام فکری مقام معظم رهبری به عنوان فرماندهٔ جبههٔ جهاد فرهنگی، به انجام فعالیت‌های فرهنگی بپردازند. در این طرح که با نام مفاتیح الجهاد شناخته می‌شود سعی شده است تا به صورت سازماندهی شده از نظام فکری رهبری به عنوان مبنا در مسائل مختلف فرهنگی مانند: جامعه، دشمن شناسی، قرآن، سیره اهل بیت و ... استفاده شود.

دورهٔ مفاتیح الجهاد امسال در ایستگاه چهارم است و در دو مرحله مجازی و حضوری برگزار می‌گردد، از همین روی دفتر اعزم مبلغ دانشگاه امام صادق علیه السلام از تمامی فعالان فرهنگی کشور دعوت می‌کنیم تا در رشد فضای فرهنگی کشور، مدد رسان ما باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به پایگاه مجازی مجموعه دفتر اعزام مبلغ به نشانی (www.emobalegh.com) مراجعه فرمایید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس