کد خبر 878954
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳
اصغر حاجیلو

«اصغر حاجیلو» سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: امسال تمام تلاش خود را خواهم کرد تا هیچ حاشیه ای به «وینفرد شفر» سرمربی تیم آسیب نرساند و او با آرامش کامل کار خود را دنبال کند.

به گزارش مشرق، حاجیلو در خصوص انتخابش به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال گفت: در ابتدا باید بگویم استقلال خانه من است و قبل از اینکه پیشکسوت باشگاه باشم، یک هوادار و سکونشین بودم که سالیان سال است با عشق استقلال زندگی می کنم.

 

وی ادامه داد: یکی از نکات جالب در خصوص استقلال امسال جوان بودن این تیم است که باعث شده برخی استرس بگیرند،اما من اصلا استرس ندارم و خیالم از این تیم راحت است. در سال 56 و زمانی که بازیکن جوانی بودم، همین شرایط را با موفقیت در استقلال تجربه کردم.
سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال تهران گفت: سالیان سال در فوتبال ایران کار کرده ام، اما برای اولین بار است که به داشتن تیمی جوان افتخار می کنم. شفر سرمربی بسیار با دانشی است که به خوبی کار با جوانان را بلد است.


وی تصریح کرد: مدیریت جدید استقلال به دنبال درست کردن تیمی با تعصب است و برای ساختن چنین تیمی باید هزینه داد. «امیر حسین فتحی» سرپرست باشگاه استقلال و شفر برنامه های خوبی برای استقلال دارند و باید اجازه دهیم آنها با آرامش کار خود را دنبال کنند.
حاجیلو افزود: استقلال امسال تیم بسیار خوبی در اختیار دارد و با کمی تلاش عملکرد بهتری نسبت به سال قبل خواهد داشت. هواداران در موفقیت استقلال نقش زیادی دارند و آنها هستند که می توانند با حمایت های خود باعث بردهای استقلال شوند و از بازیکنان جوان امروز ستاره های آینده را بسازند.


وی اظهار داشت: شفر سال گذشته استرس های زیادی را پشت سر گذاشت، اما امروز باید با آرامش کار خود را دنبال کند. سال گذشته «نصرالله عبداللهی» به عنوان سرپرست زحمات زیادی کشید و خوشحالم او امروز هم به عنوان بزرگتر من همچنان به عنوان مدیرفنی در تیم خواهد بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس