کد خبر 878781
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
حسن روشن

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: صحبتی با او برای حضور در استقلال نشده است.

به گزارش مشرق، حسن روشن درباره بحث تغییرات در باشگاه استقلال اظهارداشت: باشگاه استقلال قطعا نیاز به تغییر و تحولات دارد. این باشگاه باید اساسی درست شود، از کارهای اداری گرفته تا آکادمی.


وی در مورد بحث حضورش در استقلال گفت: صحبت خاصی با من نه از طرف باشگاه و نه وزارت ورزش نشده است. اگر قرار باشد من یا هر پیشکسوتی بیاید، باید ایده داشته باشد. ما باید کمیته‌های مختلف در باشگاه ایجاد کنیم و هر کسی مسئولیتی داشته باشد. البته باید با آنها قرارداد بسته شود، چرا که دو حال بیشتر وجود ندارد، نخست اینکه کسی می‌گوید من مجانی کار می‌کنم و نیتش خیر است، دوم اینکه اگر کسی بداند مجانی قرار است کار کند، شاید در جلسات کاری شرکت نکند.

وی افزود: من با حشمت مهاجرانی هم صحبت کردم، هدف او کمک به فوتبال ایران است که یکی از این کمک‌ها به باشگاه استقلال خواهد بود. به جای اینکه هم‌دوره‌ای‌های خودمان را جمع کنیم، پیشکسوتان چند نسل را کنار هم قرار دادیم. محمد نوازی، مجید نامجومطلق، هادی نراقی، بهتاش فریبا و ... از جمله این افراد بودند. با اینها صحبت کردیم که اگر قرار باشد به باشگاه کمک کنیم، چه راهکارهایی باید اتخاذ شود.


پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: امیرحسین فتحی مدیر لایقی است، اما مدیریت باشگاهی، چون استقلال فرق می‌کند، این باشگاه خواهان و مدعی زیاد دارد. قرار نیست مدیری بیاید و عکس بگیرد و برود. باشگاه استقلال ۷۵ ساله است و باید به خوبی یک باشگاه باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
    0 4
    این یعنی یه حقوق 1 میلیارد تومنی میخاد بعدم گند بزنه به استقلال بره . منم منم کردنو همه بلدن. کارنامه ت چیه آقای روشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس