کد خبر 878671
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳
ریکاوری سرخپوشان

نخستین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد مقابل پدیده مشهد عصر امروز در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

به گزارش مشرق، شاگردان برانکو پس از یک روز استراحت نخستین جلسه تمرینی خود برای دیدار مقابل فولاد در هفته دوم لیگ برتر فوتبال از امروز  آغاز کردند که حواشی این جلسه تمرین به شرح زیر می‌باشد:

* بازیکنان ابتدا به مدت ۳۰ دقیقه به کار بدنسازی مشغول شدند و سپس بازیکنان اصلی و ذخیره به دو گروه تقسیم شدند و زیر نظر برانکو به حفظ توپ روی آوردند. در ادامه تمرینات استقامتی، سرعتی و دویدن در عرض زمین و مرور کارهای تاکتیکی محور تمرینات بود. 

* در حالی که تمرین امروز پرسپولیس بیشتر یک تمرین ریکاوری بود اما برانکو به دلیل استراحت روز گذشته بازیکنان یک تمرین پر فشار و نفسگیر برای بازیکنان در نظر گرفته بود. 

* سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز به‌خاطر بی‌دقتی بازیکنان امید و جوان در رعایت نکات تاکتیکی از دست آنها عصبانی شد و بر سر آنها نیز فریاد زد. 

* دروازه‌بان‌های حاضر در تمرین امروز پرسپولیس تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر ایگور مربی دروازه‌بان انجام دادند که علیرضا بیرانوند از آمادگی بالایی در تمرینات برخوردار بود. 

* حدود ۱۵۰ هوادار در تمرین حضور داشتند و نظارگر تمرینات بازیکنان بودند. 

*  حسین ماهینی و شجاع خلیل‌زاده در حاشیه تمرین بگو بخند و شوخی جالبی باهم داشتند.

* تمرینات تیم فونبال پرسپولیس برای دیدار مقابل فولادخوزستان از فردا ادامه خواهد داشت. سرخپوشان روز جمعه ۱۲ مردادماه در ورزشگاه آزادی میزبان این تیم خواهند بود. 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
    0 0
    شما در لندن متولد شده ايد و انگليسي هستيد من بدبخت ايرانيم ريكاوري يعني چي ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس