کد خبر 878371
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
استقلال - پیکان

کارشناس فوتبال گفت: استقلال به یک هافبک بازی‌ساز و رهبر در میانه میدان نیاز دارد و خط حمله‌اش هم باید تقویت شود.

به گزارش مشرق، محمد نوری در مورد بازی پیکان و استقلال که با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید اظهار داشت:‌بازی جالبی نبود، عدم هماهنگی بازیکنان تازه‌وارد استقلال با سایر بازیکنان کاملاً مشهود بود. استقلال به یک هافبک طراح و بازی‌ساز که فرمانده و رهبر این تیم در میانه میدان باشد نیاز دارد.

وی افزود: استقلال بازیکنان کلیدی زیادی را از دست داده است و این تیم شرایط خوبی ندارد زیرا با جدایی بازیکنان کلیدی ضربه خورده است. از طرفی دیگر فاصله بازیکنان اصلی با نیمکت‌نشینان استقلال بسیار زیاد است و تفاوت زیادی بین بازیکنان اصلی و ذخیره‌ها وجود دارد.

نوری با اشاره به خط حمله آبی‌پوشان گفت: استقلال در خط حمله کم‌رمق و کم‌جان نشان داد و زهردار نبود، آبی‌پوشان مقابل پیکان با یک مهاجم که روح‌الله باقری بود بازی کردند، خط حمله استقلال باید تقویت شود و مهاجم باید برای استقلال جذب شود. فاصله خطوط استقلال هم زیاد است. استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا با شرایطی که دارد روزهای سختی در انتظارش است. البته نباید فراموش کنیم که این بازی اول است و بازی‌های اول هم همیشه سخت است.

این پیشکسوت استقلال با اشاره به توانایی فنی سرمربی آلمانی استقلال گفت: عیار فنی شفر امسال مشخص می‌شود زیرا استقلال کمبود بازیکن دارد و او باید این تیم را با جوانانش هدایت کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس