کد خبر 878414
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
شفر نمایه

سجاد آقایی، بازیکن جوان استقلال در اولین گام توانست نمره خوبی را از آن خود کند.

به گزارش مشرق، ترکیب استقلال در اولین بازی لیگ برتر یک سورپرایز جالب داشت. بازیکنی که با آغاز بازی و عملکرد خوبی که داشت هواداران استقلال را بیشتر شگفت‌زده کرد. سجاد آقایی بازیکنی بود که حضورش در ترکیب یازده‌نفره همه را متعجب کرد اما او  با وجود این که اولین بازی‌اش را با پیراهن استقلال را تجربه می‌کرد بسیار با اعتماد به نفس در زمین حاضر شد و نشانی از استرس و ناهماهنگی در بازی‌اش دیده نمی‌شد. آقایی در نیمه اول یک شوت بسیار خطرناک به سمت دروازه زد که خطرناک‌ترین موقعیت آبی‌ها در نیمه اول بود. همچنین در محوطه جریمه برخوردی روی او انجام شد که استقلالی‌ها اعتقاد داشتند داور باید به سود آنها اعلام پنالتی کند. اگرچه در این صحنه استوک آقایی شکست و شفر از این اتفاق برای اثبات درستی حرفش استفاده کرد اما بازبینی آن صحنه نشان می‌داد که تصمیم داور در اعلام نکردن پنالتی خیلی هم اشتباه نبوده است. البته او یک خطای خشن هم انجام داد که اگر داور با او مهربان نبود می‌توانست خیلی زود کارت قرمز را در اولین بازی‌اش تجربه کرده و شروع تلخی با پیراهن آبی داشته باشد. 

سجاد آقایی که با عقد قراردادی ۵ ساله به استقلال پیوست در اولین گام با خوش‌شانسی به ترکیب استقلال راه پیدا کرد اما نشان داد که پاسخ اعتماد شفر را به خوبی داده است.  بازیکنی که سابقه آقای گلی در لیگ فوتبال تهران را نیز در کارنامه‌اش دارد و از تیم امید پرسپولیس به جمع شاگردان شفر اضافه شده است. او فصل گذشته در دربی رفت امیدها که با پیروزی ۳-۱ پرسپولیس به پایان رسید بهترین بازیکن زمین بود و دو پاس گل به همبازیانش داد. قاتل استقلال در رده‌های پایه که نتوانست نظر مثبت برانکو را به خود جلب کند، شاید در این روزهای بحرانی بتواند عصای دست خوبی برای سرمربی آلمانی باشد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید اس IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
    0 0
    بخدا با جوون ها استقلال آینده روشنی داره پول به بازیکنان مسن و پر ادعا و الکی گرون ندید لطفا ناز بازیکن پولکی رو نکشید قرارداد ی ساله اوج فاجعه برای استقلال هستش مثل امسال تیام جباروف و بقیه که سازه جدایی کوک کردن برای رفتن به تیمهای در پیتی خارجی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس