کد خبر 878328
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲
خسرو حیدری

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: جباروف و تیام استقلال را سر کار گذاشتند و اگر آنها نمی‌خواستند به تیم برگردند باید حداقل دو هفته زودتر می‌گفتند.

به گزارش مشرق، خسرو حیدری بعد از تساوی استقلال و پیکان اظهار داشت: خوشحالم که هواداران استقلال آمدند و تیم جوانان استقلال را حمایت کردند! 

وی افزود: هفته‌ای که گذشت بسیار سخت بود و یک سری از بازیکنان هم آسیب دیده بودند ولی روز گذشته آمدند و به تیم کمک کردند. امروز هم هواداران ما را سورپرایز کردند و در حالی که همه می‌دانند شرایطمان خوب نبود، به حمایت از تیم پرداختند.

وی افزود: یک سری بازیکن مثل تیام و جباروف استقلال را سر کار گذاشتند. تا دیروز یکی می‌گفت می‌آیم و یکی می‌گفت نمی‌آیم اما اینجا استقلال است، اگر این بازیکنان نمی‌خواستند بمانند کاش دو هفته قبل می‌گفتند و واقعیت این است که استقلال نیاز به تقویت دارد. 

مدافع استقلال در خصوص اینکه باعث و بانی این مشکلات چه کسی است، گفت: همه دست به دست هم دادند تا این اتفاقات بیفتد. مردم خودشان همه چیز را می‌دانند و لازم نیست من، رحمتی یا منتظری به آنها بگوییم چه کسی باعث این مشکلات است. من به شعارها کاری ندارم، ولی وقتی تیم ما به این مرحله از آسیا رسیده، باید حمایت شود. 

حیدری در خصوص اینکه شایعه شده ابراهیمی از استقلال قرارداد به دلار خواسته است، گفت: اصلاً چنین موضوعی صحت ندارد چون ابراهیمی اصلاً بحث مالی با باشگاه نداشت. او خودش تصمیم‌گیرنده است و یک بازیکن ۳۰ ساله قطعاً خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد. 

وی در خصوص اینکه مجید حسینی هم استقلال را رها کرد و رفت گفت: مجید حسینی در جام جهانی بازی کرده و طبیعی بود که برایش پیشنهاد بیاید. من فکر می‌کنم مقصر همه این اتفاقات جام جهانی بود که باعث شد بازیکنان ما جدا شوند (باخنده).

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
    0 0
    مقصر فقط یک نفره، وزیر!!!
  • IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
    0 0
    مشرق چرا اینقدر به استقلال گیر می دی؟؟؟ در پیروزی یا تیمهای دیگر خبری نیس؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس