کد خبر 878159
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶
گل محمدی

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: مقابل پرسپولیس تمرکز نداشتیم و دچار مشکل شدیم.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: در این بازی شروع خوبی نداشتیم.

* به پرسپولیس باختیم چون تمرکز نداشتیم

وی افزود: قبل از بازی گفتم چند بازیکن ما نمی توانند بازی کنند. این مساله به ضرر تیم ما شد. به خاطر نداشتین تمرکز دچار مشکل شدیم اما از بحث فنی از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و حق ما باخت نبود.

* حق ما باخت به تیم برانکو نبود

وی ادامه داد: به تیم پرسپولیس تبریک می گویم اما حق ما باخت نبود. بازی به نحو خوبی برگزار شد اما بچه های ما امروز زحمت زیادی کشیدند اما نتوانستیم ثمره آن را ببینیم. من از بچه هایم راضی هستم. با همه مشکلاتی که بود قبل از آغاز بازی اما خوب بازی کردیم. ۳ نفر بیشتر روی نیمکت نداشتیم و حتی گلر ذخیره نداشتیم و دست ما امروز خیلی خالی بود.

*اگر شرایط خوب بود، پرسپولیس را می‌بردیم
گل محمدی افزود: اگر شرایط ما خوب بود حتی می توانستیم برنده باشیم چون زحمت زیادی کشدیم. امیدوارم دیگر چنن اتفاقاتی رخ ندهد. امیدوارم در بازی های بعدی بهتر بازی کنیم.

*دستور تاج عملی نشد
وی افزود: این مشکلات دست من نبود بلکه از قبل این مشکلات وجود داشت. صبح با مهدی تاج صحبت کردیم اما دقیقه ۹۰ اعلام کردند که دستور تاج را سازمان لیگ برای اجازه بازی به بازیکنان ما نداد. دستور تاج عملی نشد.

* از روی اجبار به پدیده نیامدم
سرمربی پدیده درباره خالی بودن نیمکت تیمش گفت: به نظر من پدیده تیم با تشکیلاتی است. من از روی اجبار به اینجا نیامدم و از تیم شناخت داشتم که کار را آغاز کردیم. درست است مشکلات زیادی از قبل بوده اما دلیلی نمی شود از بزرگی پدیده کم شود. شک نکنید شرایط بهتر خواهد شد و مشکلات حل می شود. به کار خودم و مجموعه پدیده اعتماد دارم. باید کار کنیم اما مسئولان استان خراسان باید از تیم حمایت کنند. ما باید نماینده شایسته ای برای شرق کشور باشیم.

* علیپور باید اخراج می‌شد
وی افزود: قضاوت داور بازی خوبی بود اما روی صحنه ابتدای بازی که علیپور کارت زرد گرفت باید به صورت مستقیم اخراج می شد.

* در جریان سربازی جلالی راد نیستم
گل محمدی درباره سرباز بودن جلالی راد افزود: من از این موضوع خبر ندارم. فهمیدم که در دقیقه ۹۰ او را در اختیار ندارم. در جریان قرار گرفتم که باید درباره گلر جایگزین تصمیم گیری کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس