کد خبر 877865
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
اللهیار صیادمنش

معاون اجرایی پیشین باشگاه استقلال که هم اکنون به عنوان مشاور فتحی فعالیت می‌کند گفت: وینفرد شفر لیست ۲۵ نفره‌ای داده که قرار است تا فردا قراردادشان را ثبت کنیم.

به گزارش مشرق، هادی مباشری درباره اینکه چه زمانی قرار است قرارداد بازیکنان استقلال ثبت شود، اظهار داشت: وینفرد شفر لیست 25 نفره‌ای به ما داده که قرار است امروز یا صبح فردا قراردادشان را ثبت کنیم. شفر لیست دیگری هم دارد که شماری از بازیکنان در استندبای قرار دارند.

وی در مورد اینکه آیا استقلال بدهی پرونده‌های کمیته تعیین وضعیت را برای ثبت قراردادها پرداخت کرده یا نه، گفت: در حال رایزنی هستیم تا این مشکل را هم حل کنیم. مشکل ما برای دو هفته پیش روست و با پرداخت پول از سوی اسپانسر تا 15 روز دیگر، وضع مالی باشگاه بهتر می‌شود.

مشاور سرپرست باشگاه استقلال در خصوص پرونده اللهیار صیادمنش با سایپا خاطرنشان کرد: این بازیکن برگه رسمی فسخ قرارداد با مهر باشگاه سایپا و فدراسیون فوتبال را دارد. ما امروز حق رشد صیادمنش را برای باشگاه شمالی که او را به تیم سایپا فرستاد، پرداخت کردیم. از طرفی، دفاعیات خود را به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ارسال می‌کنیم. مشکلی برای بازی کردن صیادمنش وجود ندارد و تا زمانی که پرونده باز است، باشگاه سایپا هم می‌تواند پیگیر شکایت خود باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس