کد خبر 877106
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
سرگئی لاوروف نمایه

وزیر امور خارجه و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه در سفری از پیش اعلام نشده به فلسطین اشغالی سفر کرده‌اند.

به گزارش مشرق، «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه امروز (دوشنبه) در سفری از پیش اعلام نشده مسکو را به مقصد اراضی اشغالی فلسطین ترک کرده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری «تاس» روسیه، «والری گراسیموف» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه نیز در این سفر لاوروف را همراهی می‌کند.

منابع روس اعلام کردند که این دو مقام ارشد روسیه امروز با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

لاوروف مذاکرات پوتین-ترامپ را هوشمندانه نامید

خبرگزاری فرانسه نیز گزارش کرد که این سفر به منظور گفت‌وگو درباره تحولات سوریه انجام گرفته است.

پیش از این وزارت خارجه روسیه اعلام کرده بود که لاوروف امروز مسکو را به منظور انجام گفت‌وگوهای دیپلماتیک سیاسی ترک می‌کند.

شبکه «المیادین» با اشاره به این سفر از پیش اعلام نشده گزارش کرد که سفر لاوروف و گراسیموف به قدس نشان از آغاز اجرای توافقات انجام گرفته میان رؤسای جمهور روسیه و آمریکا در هلسینکی فنلاند دارد.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه و «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه هفته گذشته 16 جولای (25 تیرماه) در هلسینکی فنلاند با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز امروز در نشست با اعضای کابینه اعلام کرده بود که وزیر خارجه و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه قرار است امروز دوشنبه وارد فلسطین اشغالی شوند.

دبکا فایل نیز گزارش کرد که رئیس‌جمهور روسیه این دو مقام ارشد دیپلماتیک و نظامی این کشور را به فلسطین اشغالی می‌فرستد تا گفت‌وگوهایی جدی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره سوریه داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس