عطریانفر

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: نیروهای ارشد دستگاه‌های اجرایی اعم از وزرا و نیروهای ارشد وزارتخانه‌ها، دچار نوعی سردرگمی در جهت‌گیری‌های جدید شده‌اند.

به گزارش مشرق، محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به لزوم تغییر در مسیر دولت اظهار داشت: برای موفقیت تیمی منسجم و کابینه‌ای موفق، بنابر شرایط و با عنایت به تحولات پیش رو، دولت باید رویکردهای خود را از نو تبیین و در این مسیر، مدیران و مسئولان را هماهنگ کند.

وی افزود: اگر در این مسیر، نیروهای مسئول و مدیران ارشد با یکدیگر همسویی نداشته باشند، می‌شود از سر ضرورت نسبت به تغییر افراد هم اقدام شود.

عضو شوراری مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: در شرایط امروز و پس از بحران‌های ناشی از تحریم که بر کشور حادث شده، همه نیروهای دست‌اندرکار در مسائل اجرایی، در واقع دچار نوعی سردرگمی در جهت‌گیری‌های جدید شده‌اند و نیروهای ارشد دستگاه‌های اجرایی اعم از وزرا و نیروهای ارشد وزارتخانه‌ها هم از این گرفتاری یعنی سردرگمی رنج می‌برند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: بیش از آنکه ذهن خود را مشغول این کنیم که به صرف تغییر یک فرد در کابینه می‌توانیم تحولی بزرگ حادث کنیم، به نظر من این اتفاق رخ نخواهد داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس