کد خبر 875365
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
سعید فتاحی

رییس کمیته مسابقه‌های سازمان لیگ می‌گوید راهی برای تعویق دیدار سوپرجام وجود نداشت و این سازمان بر اساس نامه انصرافی که آبی‌پوشان به سازمان لیگ ارسال کرده بودند، رای به پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس داد.

به گزارش مشرق، سازمان لیگ امروز (سه‌شنبه) بالاخره درباره دیدار سوپرجام بین استقلال و پرسپولیس در تاریخ ۲۹ تیر تصمیم‌ گرفت و پرسپولیس را قهرمان سوپرجام ایران اعلام کرد. طبق اعلام سازمان لیگ، قهرمانی سرخ‌پوشان با توجه به انصراف استقلال از حضور در دیدار سوپرجام، اتفاق افتاده است. با این حال استقلالی‌ها مدعی هستند که در جلسه امروز سازمان لیگ نماینده‌ای از استقلال حضور نداشته است.

سعید فتاحی درباره جلسه‌ای که در نهایت منجر به اعلام رای سازمان لیگ مبنی بر قهرمانی پرسپولیس توضیح داد: ما در این جلسه به طور کلی درباره مسابقه‌هایی که قرار است در تهران برگزار شود، صحبت کردیم که سوپرجام هم بخشی از آن بود. در نهایت بر اساس انصراف استقلال از این دیدار، تصمیم گرفته شد پرسپولیس به عنوان برنده این دیدار و قهرمان سوپرجام اعلام شود.

رییس کمیه مسابقه‌های سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا استقلال به خاطر انصراف از سوپرجام جریمه می‌شود، گفت: پرونده استقلال را به مراجع ذی‌صلاح ارسال کردیم تا درباره این موضوع تصمیم‌گیری کنند.

او درباره ادعای استقلالی‌ها مبنی بر این که نامه‌ای درباره انصراف از سوپرجام به سازمان لیگ ارسال نکرده‌اند، اظهار کرد: در جلسه امروز (سه‌شنبه) آقای ملکی از استقلال حضور داشت و ما هم بر اساس نامه‌ای که افتخاری به سازمان لیگ ارسال کرده بود درباره سوپرجام تصمیم‌گیری کردیم. افتخاری در آن نامه اعلام کرده بود که اگر تاریخ بازی تغییر نکند، در این بازی حضور پیدا نمی‌کنند. ما در این جلسه موضوع تعویق سوپرجام را بررسی کردیم اما در نهایت به نتیجه‌ای نرسیدیم. اگر این دو تیم خواهان برگزاری این دیدار در تاریخ دیگری بودند، باید بدون حضور ملی‌پوشان‌شان به میدان می‌رفتند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    1 1
    باشگاه استقلال مدرکش رو رو کرده که درخواست تغییر زمان بازی رو داده ولی شما بر اساس برداشت کوته فکرانه خودت از نامه اومدین بازی رو لغو و سوگلی رو برنده کردین. اگه ادعای شما درسته نامه با متن انصراف رو نشون بده وگرنه ...
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    2 1
    بازی نکردند ترسوها. پاداش هم بدون دردسر به حساب پرسپولیسی ها واریز شد.نوش جانمان
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    1 1
    هیچ تقوایی در این کشور نمانده است
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    1 0
    فتاحی دروغگو .اگه راست میگی نامه انصراف رو منتشر کن .نامه در خواست تعویق نه
  • AE ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    1 2
    استقلال لابی قوی ای در فدراسیون داره.تعجب میکنم چرا ضایع شد؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس