کد خبر 875470
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
جواد قراب

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به تصمیم سازمان لیگ مبنی بر قهرمان کردن پرسپولیس در سوپر جام اعتراض کرد.

به گزارش مشرق، جواد قراب در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال در واکنش به تصمیم سازمان لیگ درخصوص سوپر جام گفت: واقعا از این تصمیم متعجب شدم. من هفته گذشته به عنوان نماینده باشگاه استقلال به سازمان لیگ رفتم و جلسه‌ای را با فتاحی و نماینده باشگاه پرسپولیس برگزار کردم. در آنجا بحث‌های مختلفی مطرح شد و ما هم گفتیم خواهان تعویق بازی هستیم.

در نهایت به فتاحی گفتم که جواب نامه رسمی باشگاه استقلال را به صورت مکتوب بدهد و او هم قبول کرد. حالا سوال من از فتاحی این است که آقای فتاحی پس جواب نامه باشگاه استقلال چه شد؟ ما که در آن جلسه هم گفتیم که خواهان برگزاری بازی هستیم ولی تقاضا می‌کنیم زمان بازی عوض شود. جالب است که پیشنهاد برگزاری بازی بدون ملی‌پوشان را هم خود فتاحی داد.

او افزود: باید سازمان لیگ جواب روشنی به این قضیه داشته باشد. من با آقای ملکی صحبت کردم و گفت در جلسه امروز هم ایشان همان نامه باشگاه را مطرح کرده و تنها خواهان تعویق بازی شده است. این رفتارها تعجب آور است. بهتر است آقایان نسبت به تصمیماتشان دقت کنند. مگر می‌شود با احساست هواداران بازی کرد؟ سازمان لیگ باید پاسخ دهد که چرا جواب نامه باشگاه را نداده که بر اساس آن ما تصمیم گیری کنیم. این رفتارها با چه منطقی قابل توجیه هستند؟ این تصمیم عجیب لازم است که مورد بازنگری قرار بگیرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس