کد خبر 875230
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
وحید امیری

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد برای ماندن در این تیم مبغی کمتر از پیشنهادهای خارجی خود دریافت کند.

به گزارش مشرق، وحید امیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از اینکه از جام جهانی به ایران برگشت، با پیشنهادهایی از سوی لیگ های خارجی مواجه و همین امر باعث شد تا شایعه جدایی او از پرسپولیس شنیده شود.

در همین راستا وکیل این بازیکن روز گذشته به محل باشگاه پرسپولیس رفته بود تا مذاکراتی را بر سر قرارداد این بازیکن با مدیران این باشگاه انجام دهد. وکیل امیری در جلسه روز گذشته از مسئولان باشگاه پرسپولیس  درخواست فرصتی 48 ساعته کرده تا موکلش تصمیم نهایی خود را مبنی بر جدایی یا ماندن در پرسپولیس اعلام کند.

وکیل وحید امیری به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که این بازیکن از تیم‌های قطری و ترکیه‌ای پیشنهادهای 600،700 هزار دلاری(حدود 5 میلیارد تومان) دریافت کرده و می‌خواهد روی این پیشنهادها کمی فکر کند. در این بین گفته می‌شود امیری حاضر است با نصف مبلغ پیشنهادهای خارجی خود یعنی با مبلغی بین 2 تا 2/5 میلیارد تومان به اضافه آپشن در پرسپولیس بماند و از این تیم جدا نشود.

در همین راستا هم باشگاه پرسپولیس که اوضاع مالی خیلی خوبی ندارد، بیش از مبلغ 2 یا 2/5 میلیارد نمی‌تواند به امیری بدهد و باید دید در نهایت این بازیکن چه تصمیمی برای آینده خود می‌گیرد.

طبق اعلام وکیل امیری به مسئولان باشگاه پرسپولیس، این بازیکن طی امروز و فردا تصمیم نهایی خود را برای ماندن یا جدایی از پرسپولیس اعلام می‌کند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    1 11
    واسه پرسپولیس اینها تخفیفه و برای استقلال ولخرجی برخورد دوگانه رسانه ها با استقلال و پرسپولیس واقعا فاجعه بازه مثل سال نود و پنج که استقلال رو پرهزینه ترین تیم ایران نشون دادین ولی هدایتی مصاحبه کرد و واقعیت رو گفت که اون سال پرسپولیس بالای صد میلیارد هزینه کرد !!! واقعا اگر مسلمان نیستید آزاده باشین و با این رفتارتون تیم ریشه دار و پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا رو نکوبین
    • aras IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
      1 1
      تیام بدون در نظر گرفتن آپشن ها حدود 1 میلیون دلار قرارداد ببنده جباروف حدود 400 هزار دلار شجاعیان حدود 3.5 میلیارد برای فصل قبل و.... از نظر شما این قراردادها کمتر از قرارداد وحید امیری؟
  • علیا IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    1 0
    بزرگترین معظل فوتبال ایران از نظر درامد زایی حق کپی رایت هست. مثلا در تمام دنیا یک بازیکن میتونه از طرق مختلفی مثل فروش پیراهن و ... درامد زایی کنه یا تیم ها هم همچنین اما اینجا همه چیز برعکسه. وقت پرسپولیس نمیتونه از بلیط فروشی و فروش پیراهن و ... استفاده کنه همین میشه که تیم ترکیه ای به بازیکنش 5 میلیارد پیشنهاد میده ولی خودش نهایتا 2 میلیارد میتونه بده.
  • طاها FR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    0 3
    هم برسبوليس ميده هم او ميمونه وهمش تاكتيكهاى حناى بي رنك عادتي برسبوليس
  • علی IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    0 0
    خیلی بالاس بهتر بر کشورهای قطری پول بیت المال کجا میره
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    2 3
    آقای افتخاری، لطفا يه پيشنهاد سه چهار ملياردی بدين بهش ببينيم ميآد استقلال يا اينکه همه اين حرفهاش الکيه و داره خيلی بيشتر از اين حرفها پول ميگيره از لنگ
    • IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
      1 3
      کیسه کشا پندار تایم یادتون بره ، سوپرجام پشت سرش
    • IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
      0 0
      کیسه کشا!!! ببندین حلقتونو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس