کد خبر 874585
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
محمودی فر

مدیر برکنار شده مجموعه ورزشی آزادی گفت: اجرای دستور را منوط به حکم کردم و در نهایت برکنار شدم.

به گزارش مشرق، عصر روز گذشته و به دلیل برخی از اختلافات پیش آمده میان ناصر محمودی فر مدیر مجموعه ورزشی آزادی با حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، کریمی در تصمیمی عجیب، مدیر مجموعه ورزشی آزادی را از کار برکنار کرد.

محمودی فر در این باره گفت: روز گذشته آقای کریمی تماس گرفت و درخواست کرد تا مجموعه اموال و تجهیزات شرکت برهان مبین از مجموعه آزادی برچیده شده و پاکسازی شود. کریمی تاکید کرد که در این باره حکم قضایی دارد.

وی افزود: از آنجایی که ایشان مدیر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است و دستور ایشان لازم الاجرا بود، من تمکین کردم اما تاکید کردم که برای امضای صورتجلسه خروج اموال، باید حکم داشته باشم و از ایشان درخواست کردم تا حکم کتبی به من ابلاغ شود که بتوانم مسئولیت این کار را پذیرفته و به نهادهای نظارتی پاسخگو باشم اما ایشان حکمی به من ابلاغ نکرد و من نیز اجرای این دستور را منوط به حکم کردم و در نهایت برکنار شدم.

مدیر سابق مجموعه آزادی درباره اختلاف نظر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با شرکت برهان مبین اظهار داشت: من از جزئیات این ماجرا باخبر نیستم. قرارداد برهان مبین با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ منعقد شده و مجموعه ورزشی آزادی تنها میزبان این توافق بوده بنابراین نه این توافق با آزادی ارتباط دارد و نه اختلافات و شکایت از این شرکت.

وی در پایان گفت: این ماجرا و اختلافات پیرامونی اش یک بحث حقوقی پیچیده است که نیاز به کارشناسی دارد و باید پس از بررسی فراوان و کارشناسی ویژه درباره آن حکم صادر و اجرا کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهرام IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
    1 1
    اینهمه در جلسات علنی و غیر علنی شعار میدین که قانونمند باشیم اما متاسفانه اولین کسانی که قانون شکنی میکنن همین مسئولین هستن. ما که نمیدونیم داستان چیه؟؟ اما اظهارات ناصر محمودی فر کاملا درست بجا و قانونی است. این اقای کریمی یه ریگی تو کفشش هست که حکم قضایی رو نکرده و حاضر نشده حکم کتبی بده. به جای مدیر ازادی، کریمی باید برکنار میشد. متاسفانه در نظام جمهوری اسلامی ایران موارد ازین دست فراوونه. مملکت انگار قانون نداره هرکس ،هر مسئولی هرکاری دلش خواست میکنه. الان چرا بالا دستی ها ساکت نشستن؟؟ چرا به برکناری عجیب و غریب محمودی واکنش نشون ندادن؟؟ همینکارارو میکنین که مردم از سرخورده و بی اعتماد میشن. این اقای کریمی رو برکنارش کنن تا دیگه بی قانونی نکنه و سلسله مراتب قانونی رو رعایت کنه. این کثافت رو نقره داغش کننین تا یاد بگیره هر دستوری به زیر دستان باید مکتوب و قانونی باشه. ابروی اسلام رو بیشتر ازین نبرین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس