کد خبر 874456
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
مجموعه ورزشی آزادی

مدیر مجموعه ورزشی آزادی از کار برکنار شد؛ موضوع برکناری محمودی فرد زمانی عجیب می شود که بدانیم او در همین مدت زمان کوتاه تبدیل به مدیر محبوب سیستم شرکت توسعه شده بود!

به گزارش مشرق، ناصر محمودی فرد از مدیریت مجموعه ورزشی آزادی برکنار شد؛ این خبر روز گذشته از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بیرون آمد و به سرعت در رسانه ها بازتاب داشت.

محمودی فرد فرماندار سابق دماوند ١٨ بهمن ٩٦ به عنوان مدیر مجموعه ورزشی آزادی منصوب شد. چند روز پس از انتصاب محمودی فرد؛ درست در روزهایی که انتقادات از شرکت توسعه بابت برکناری مدیران ورزشی بالا گرفته بود، حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه در گفت و گویی با خبرنگاران با دفاع از انتخاب او به عنوان مدیر آزادی اظهار داشت: "آزادی برای بهتر شدن احتیاج به یک شهردار دارد."

کریمی در همان نشست خبری وعده داد کمتر از چند ماه دیگر مجموعه ورزشی آزادی با وجود محمودی فرد از این رو به آن رو می‌شود و همه شاهد تغییرات مثبتش خواهند بود ولی کمتر از شش ماه کریمی مدیر منصوب خودش را عزل کرد!

موضوع برکناری محمودی فرد زمانی عجیب میشود که بدانیم او در همین مدت زمان کوتاه تبدیل به مدیر محبوب سیستم شرکت توسعه شده بود.

اگرچه در روزهای نخست حضور محمودی فرد در آزادی انتقاداتی نسبت به عملکرد او از سوی خبرنگاران مطرح شد ولی عملکردش در چند ماه اخیر همواره با تحسین کریمی و همکارانش همراه بود.

پنجم تیرماه،در تب و تاب برگزاری بازیهای جام جهانی و نمایش خانوادگی آن در ورزشگاه یکصد هزار نفری، کریمی از زحمات محمودی فرد با ارایه تقدیرنامه رسمی تشکر کرد. در متن تقدیرنامه مدیرعامل شرکت توسعه که کماکان روی خروجی سایت مجموعه ورزشی آزادی قرار دارد، آمده است: "فراهم نمودن شرایط مساعد و مطلوب جهت نخستین میزبانی از خانواده های فهیم و ورزش دوست ایرانی در ورزشگاه بزرگ آزادی برای تماشای مسابقات جام جهانی همراه با رعایت اخلاق و نظم اجتماعی، اقدامی بس ارزشمند و شگرف است. به پاس مساعی ارزشمند و موثر جنابعالی و همکاران محترمتان، این لوح تقدیم حضور می گردد. امید است با بهره گیری از کلیه توان و تجارب ارزشمند خویش، دلسوزانه و متعهدانه در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی و در راستای تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید، بیش از پیش دل سپرده و شاهد درخشش و افتخار آفرینی هرچه بشتر شما در تمامی عرصه ها باشیم."

علاوه بر تقدیرنامه رسمی، در جلسه شورای معاونان شرکت توسعه، کریمی بازهم از محمودی فرد مدیر مجموعه ورزشی آزادی پیرامون پیگیری حضور خانواده ها در ورزشگاه آزادی قدردانی ویژه به عمل آورد.

در کنار این موارد، برگزاری رقابت های لیگ جهانی والیبال و یکسری امور عمرانی در استادیوم فوتبال و سالن دوازده هزار نفری هم از دیگر اقداماتی بود که محمودی فرد انجام داد و مطلوب مدیران شرکت توسعه بود.

تمام این رفتارها، نشان دهنده میزان سطح رضایتمندی کریمی از محمودی فرد بود، حالا چه اتفاقی افتاده که به یکباره مدیر مجموعه ورزشی آزادی مغضوب و معزول میشود؟!

با تفاصیل فوق پرسش اهالی ورزش این است که اگر محمودی فرد عملکرد خوبی داشت چرا برکنار شده و اگر هم ضعفی در کارش بوده چرا تا این اندازه از او تعریف و تمجید می شده است؟!

ظاهرا در پشت پرده این تغییر رویه ناگهانی اتفاقات عجیبی جریان داشته که بیشتر به پایبندی محمودی فر به یکسری اصول باز می گردد. اصولی که به نظر می رسد رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به آن اعتقادی ندارد.

انتظار می رود جهت تنویر افکار عمومی  مدیران شرکت توسعه پاسخگوی پرسش مطرح شده باشند ولی فارغ از شکل و چگونگی پاسخ، باید عنوان داشت برکناری مدیران ان هم در طرفه العینی نشان دهنده میزان ثبات مدیریت در ورزش ایران است، ورزشی که دائما از پیشرفت آن دم می زنیم اما با تصمیماتی از جنس تصمیمات "حسن کریمی" همه چیز را از اساس زیر سوال می بریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس