پلیس

رئیس پلیس پایتخت گفت: مقرر شد دوربین‌هایی که قابلیت نصب روی عینک دودی را دارند و یا دوربین‌های دیگری که قابل نصب بر روی البسه ماموران هستند تامین شود.

به گزارش مشرق، سردار محمد شرفی در حاشیه چهاردهمین همایش روسای پلیس پیشگیری با اشاره به حذف برخی فرآیندهای غیرضروری از وظایف کلانتری‌ها اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده 13 فعالیت از فعالیت‌های کلانتری‌ها که می‌توان توسط سایر دستگاه‌ها انجام شود حذف شد که خدمات گذرنامه، مفقودی شناسنامه و ... از جمله این موارد است.

وی در ادامه با بیان اینکه 87 درصد مراجعه‌کنندگان به کلانتری‌ها از ارائه خدمات رضایتمندی داشتند گفت: در میان 12 درصدی که از خدمات پلیس پیشگیری و کلانتری‌ها ناراضی بودند، بیشترین نارضایتی مربوط به کم بودن نیروی انسانی و تجهیزات اداری بود.

بیشتر بخوانید:

شرفی در پایان در پاسخ به سوالی درخصوص سرانجام دوربین‌های در نظر گرفته شده برای پلیس تصریح کرد: در سال جاری 5 هزار دوربین قابل نصب بر روی لباس ماموران کلانتری‌های پایتخت واگذار شد که قرار است تا پایان سال این تعداد به 18 هزار مورد برسند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: البته بعد از نصب این تجهیزات برخی مشکلات همچون وزن نامناسب یا مشکل در محل نصب این دوربین‌ها به ما گزارش شد که با توجه به این موضوع مقرر شد دوربین‌هایی که قابلیت نصب روی عینک دودی را دارند و یا دوربین‌های دیگری که قابل نصب بر روی البسه ماموران هستند تامین شود.

وی در پایان با بیان اینکه بهره‌مندی از این دوربین‌ها در ارتقاء رضایتمندی مردم،‌ عملکرد بهتر ماموران و جمع‌آوری مدارک و اسناد مورد نیاز برای قضات اثرگذار است خاطر نشان کرد: نکته حائز اهمیت آن است که این دوربین‌ها امکان دستکاری در آنها وجود ندارد و افسران پلیس باید به ازای هر دو ساعت گشت‌زنی خود، دو ساعت فیلم ضبط شده این دوربین‌ها را داشته باشند و حتی برای اتمام باطری و تعویض آن تنها یک دقیقه خاموش بودن دوربین‌ها قابل پذیرش است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
    3 0
    چه عجب فرماندهان به فکر تجهیزات افتادند !!! حالا که به فکر افتادید یه فکری هم به حال مرزبانان بکنید
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
    0 2
    دیگه هوله نمی تونند برند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس