دلال

دفتر ارائه خدمات برخی سفارتخانه های اروپایی در حالی طی هفته های اخیر به میدان هروی تهران منتقل شده که بررسی ها نشان می دهد یکی از مدیران حاضر در این دفتر، به صورت غیرقانونی در ایران مشغول فعالیت است.

به گزارش سرویس سیاست مشرق، مدتی است تعدادی از سفارتخانه های اروپایی مستقر در تهران، به دلایل مختلف اقدام به واگذاری خدمات تحویل مدارک و سیر مربوط به صدور ویزای توریستی خود به شرکتی هندی با نام VFS کرده اند تا این کار با سرعت و روال بهتری انجام شود.یکی از جدیدترین اطلاعات منتشره در این زمینه، اطلاعیه سفارت دانمارک در ایران از طریق صفحه اینستاگرام خود است که طی هفته های گذشته اعلام کرده، دفتر جدید کارگزاری درخواست روادید این سفارت  با همکاری شرکت "وی اف اس" افتتاح شده است. این سفارت در بخش انگلیسی وب سایت رسمی خود نیز، محل استقرار دفتر جدید را میدان هروی تهران اعلام کرده است؛ هرچند در بخش فارسی، توضیحی دیده نمی شود!

اما آنچه این خبر را مهم و حساس می سازد، تصاویر منتشره در صفحه سفارت دانمارک است که طبق آن، سفیر این کشور در ایران به همراه کارکنان این دفتر جدید صدور ویزا و مسئولان آن دیده می شود. در برخی تصاویر مذکور، فردی در کنار مسئولان این سفارتخانه اروپایی حضور دارد که از مدتی قبل، حکم دستگیری و اخراج وی از ایران صادر و به نهادهای مربوطه ابلاغ شده است. بر این اساس، تحقیقات خبرنگار مشرق نشان می دهد فرد مذکور که در تصاویر نیز در حال ارائه توضیحات به "دنی عنان" سفیر دانمارک است، «محمد ریزان زین» نام دارد و این تبعه اهل کشور سریلانکا مدتی است در جمهوری اسلامی ایران بدون دریافت مجوزهای قانونی مشغول فعالیت و همکاری با سفارتخانه های اروپایی مستقر در کشورمان بوده است.

البته بررسی ها نشان می دهد این فرد که مدتی نیز به عنوان مدیر شرکت همکار با سفارتهای اروپایی در دوبی، مشغول فعالیت بوده، در سال 2016 وارد کشورمان شده. طبق این بررسی ها، علی رغم آنکه بازرسی اواخر سال گذشته کارشناسان وزارت کار از محل فعالیت این کارمند شرکت VFS نشان داده وی و چند نفر دیگر از همکارانش، بدون داشتن مجوزهای قانونی، از مصادیق اشتغال غیرمجاز محسوب می شوند، محمد زین بدون توجه به این موضوع، همچنان به حضور غیرقانونی در ایران و همکاری با سفارتخانه های خارجی ادامه داده و به صورت علنی، در مراسم افتتاح دفتر جدید واقع در میدان هروی نیز حاضر می شود.

البته حضور غیرقانونی این فرد از چشم نهادهای انتظامی و قضایی دور نمانده و یک مقام قضایی در اردیبهشت ماه سالجاری با صدور حکمی خطاب به ضابطان پلیس، از آنها می خواهد نسبت به جلب و دستگیری این فرد به اتهام اقامت غیرمجاز اقدام کرده و با رعایت موازین شرعی و قانونی، مجوز ورود به مخفیگاه وی را به صورت شبانه روی و به مدت 20 روز صادر می کند تا پس از جلب وی، به صورت تحت الحفظ به دادسرای مربوطه منتقل شود.

با توجه به اینکه اخذ پروانه اشتغال و حضور قانونی یک تبعه آنهم از کشوری فاقد حساسیت سیاسی و بین المللی برای نهادهای مسئول در کشورمان، امری ساده و با شرایط آسان و سریع است، چه نکته و رازی در خصوص اصرار نماینده شرکت VFS به عنوان همکار بیش از 10 سفارتخانه اروپایی در ایران، وجود دارد که حاضر نشدند وی وارد چرخه استعلامات و ثبت اطلاعات در نهادهای رسمی و انتظامی کشور شود؟ نکته مهم دیگر ان است که اگرچه تاکنون دفتر ارائه خدمات شرکت VFS در ایران در خصوص ویزای کشورهای حوزه شینگن، مجتمع مشهور پالادیوم اعلام می شد، سفارت دانمارک در وب سایت خود اعلام کرده که این خدمات را در طبقه پنجم ساختمانی واقع در میدان هروی، به متقاضیان ارائه خواهد داد.

این تغییر با توجه به حساسیت و پیگیری های گذشته کارشناسان دستگاههای مسئول همچون وزارت کار و نیروی انتظامی، این شبهه را به دنبال خواهد داشت که به نظر می رسد آنها به دنبال کاهش حساسیت در خصوص مواردی چون حضور غیرقانونی همکاران و رابطان خود در ایران و دور کردنشان از جلوی چشم بازرسان هستند.

شاید اگر تصاویر منتشره در صفحه اینستاگرامی سفارت دانمارک در ایران نبود، امکان شناسایی و معرفی رابط مرموز و ناشناخته سفارتخانه های اروپایی در ایران میسر نمی شد اما این نکته بدون در اختیار داشتن تصاویر مذکور نیز حائز اهمیت است که دلیل اصرار و تلاش یک شرکت هندی ارائه خدمات ویزا برای خارج نکردن این فرد از کشورمان حتی با وجود حساسیت و تذکرات نهادهای انتظامی و اداری چیست؟ «محمد ریزان زین» چه خدمات و روابطی را فراهم می کند که دیگران موفق به انجام دادن آن نمی‌شوند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 79
  • در انتظار بررسی: 16
  • غیر قابل انتشار: 19
  • هانی IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    42 4
    یارو به کجا وصل بوده یا باج میداده خدا میدونه
    • DE ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
      3 0
      غیر از خدا بعضی های دیگه هم می دونن، اما الان قراره که با فساد مبارزه بشه، و به این خاطر کاری با این مساله ندارن :-)
  • US ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    49 6
    ... چشم ما روشن!! کجایید برادران گمنام امام؟! باز چه نقشه ای برای ما کشیدن؟!
  • حسین PL ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    45 3
    با وجود این دولت اگه یه شرکت اسراییلی هم بیاد و یک سری امورات را در دست بگیره نباید تعجب کرد. همش میگن خبر نداریم یا تکذیب میکنند! البته فقط اهمال نیست در بسیاری از موارد عمد و تامین منافع نا مشروع در میان هست. قوه قضاییه واقعا باید یه تدبیری بیاندیشه و ساختار خودش را عوض کنه و بیافته به جان این بی قانونی ها وگرنه رشد تصاعدی پیدا میکنن و دیگه نمیشه جلوشو گرفت , به قول دوستان جنگ شروع شده و باید آرایش جنگی گرفت.
    • IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
      7 33
      دولت قبل خوب بود که نگذاشت دانشمندان هسته ای ترور بشن و در تاسیسات اتمی ویروس وارد بشه!
    • حسین PL ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
      26 3
      من مگه گفتم دولت قبل خوب بود یا بد بود ؟ این دولت با بوق و کرنا اومد گفت دولت قبل عامل همه گرفتاریهای کهکشان راه شیری بود و ما بیایم 100 روزه درستش میکنیم ؟ خوب چی شد ؟ این دولت از صدر تا ذیل امورات مملکت دستشه و باید پاسخگو باشه . مردم کاری ندارند چه دولتی هست , دولت حال حاضر اونهم با این حجم ادعا و وعده دندش نرم باید پاسخگو باشه حالا مربوط به هر جناح و فردی باشه.
  • حسین فنی زاده IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    37 2
    باور کنید تا حکم جلب رو ندیدم باور نمی کردم یه خارجی اینقدر راحت در کشور به صورت غیرقانونی بچرخه و تازه مسئولیت خاص و دیدار با سفارت ها داشته باشه
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    35 3
    جاسوسی،این دولت چقدر پای جاسوسها را به ایران راحت باز کرده،که بدون هیچگونه ناراحتی و مزاحمتی مشغول فعالیت هستند
  • معصومه. ح GB ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    26 2
    همین آقا رو بگیرید، سرنخ نصف نفوذها به کشوره
  • DE ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    6 15
    عکس اول چه آقاهه شبیه مشائی میمونه ولی با کراوات
  • FR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    37 2
    اغلب کشورهای اروپایی در ایران دلال و کارچاق کن دارند. برخی از روزنامه نگاران. کار دلالی سفارتخانه ها را انجام میدهند...
  • فرهاد IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    10 1
    شایدهم گذاشتن عکس این شخص دراینساگرام به دلیل منحرف کردن بازرسان از چیزی یا شخص دیگری باشد چون دشمنان کشورعزیزمان مانند شغال مکار ومثل آفتاب پرست هرلحظه رنگ عوض میکنند.اما به کوری چشم بدخواهان اینجا ایران است وهمیشه وتا ابد سرفراز و جاودان خواهد مانند میهن ما ایران ما
  • مهدی IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    13 2
    آقا دستگاههای امنیتی خوابیدند!
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    17 0
    من فکر می کردم این شرکت ایرانی هست اینشرکت دسترسی به تمام مدارک دارد مخصوصا اساتید که جهت کنفرانس اعزام می شوند بعضا درخواست کپی سند خانه و ازدواج و یا ریز حسابها رو هم می گیره فاتحه .....
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    12 0
    چه مملکت بی در و پیکری . یه کچل سیاه بیریخت به خودش اجازه چنین علطایی درباره ایران داده
  • ُسحر صابری IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    7 0
    شرکت خدمات ویزا یعنی کار مردم و راحت کنه نه اینکه برای من اس ام اس اومده تو چه تاریخی کجا بیام بعد بی خبر جابه جا میشه و ماهم باید دنبال ویزامون بدویم!!! مرسی از این همه خدمات رفاهی و مرسی از این همه نظارت دولتی
  • داوود کیاراد IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    8 0
    شرکتی که نیومده جابه جا شده و نیروی غیرقانونی داره حتما دو روز دیگه با اختلاص بزرگتر میره و باز همه بی خبرن!!!
  • GB ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    16 0
    اقای روحانی تحویل بگیرید گرچه تحویل نمی گیرید و سر عقل نخواهید امد.. وقتی دری اصفهانی را جاسوس نمیدانید وقتی کاوه مدنی تحت پیگرد با درخواست شما از کشور فراری داده می دهند وقتی به جاسوسان اژانس خلاف فرمان رهبری اجازه بازرسی و مصاحبه از دانشگاه ها و اساتید داده می شود .. وقتی برخوردی نمی شود سایر اراذل و اوباش های غربی هم به تکاپو می ا فتندکه برای خودشان لانه ای درست کنند از کاپلان ملعون طرفدار یوز ایرانی تا این دانمارکی حرام زاده ..ولی نمی دانند که این ملت اتش به اختیار است واجازه تحرک به نفوذی ها نخواهند داد
  • اعظم یاری IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    10 0
    این همه هزینه های ارز و روادید و بردن بالا که شرکت های خارجی نفع ببرن
  • AAA Soheili IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    8 2
    یعنی ایرانیا خودشون نمیتونن این و انجام بدن که از هند و سریلانکا اومدن تو جمع کردن پول مردم بیچاره ایران کمک کنند؟
  • حسام رستاک IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    11 0
    کم از خودمون دارن از مملکت پول میبرن، حالا اجنبی ها هم اضافه شدند
  • علیار ابراهیم زاده IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    7 0
    مثلا سال دفاع از تولید و سرمایه ملیه!!!!!!!!!!! بعد پول مردم تو این اوضاع میره دست کیا
  • عبداله رافعی IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    7 0
    برای یه شرکت زدن هزارتا چاله برات میکنن تا پشیمون بشی. اونوقت اینا معلوم نیست از کجا اومدن که یهو به همین راحتی مستقل شدند و خودشون شرکت زدند
  • AmirAbas IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    7 0
    ایران از مرزهای کشورهای همسایه دفاع میکنه اونوقت از آمار اتباع غیر قانونی بی خبره! تازه اونم تو همچین کسب و کاری
  • Ms.Falah IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    6 0
    یعنی ایرانیا خودشون نمیتونن این و انجام بدن که از هند و سریلانکا اومدن تو جمع کردن پول مردم بیچاره ایران کمک کنند؟
  • عبدالهی US ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    17 4
    شرکت بین‌المللی vfs خدمات برونسپاری ویزا ی برخی سفارتخانه ها را بعهده دارد . آقای ریزان یک کارمند و بازرس آن شرکت بوده که فساد شرکت کارگزار در پالادیوم را کشف و جلو نوبت فروشی را گرفت. این جوسازی توسط کسانی ایجاد شده که منافع خود را از دست داده اند.
    • امير NL ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
      6 17
      تشكر اقاي عبدالهي از امريكا !!!! شما كه اينقدر اطلاعات دقيق داريد چرا نمي فرمائيد چرا ايشون حكم جلبش صادر شده و اينجا چاپ شده ؟
    • علي NL ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
      5 16
      مرگ بر منافق
  • آرزو IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    5 7
    چه قدر ایران بیچاره است که با این همه بیکاری و بی پولی، خارجیا دارن ازش ارز خارج میکنند
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    5 2
    ظاهرا داره رسم میشه که هر کس خودشو به سفارتخانه ها یا محافل بیرون از کشور وصل کنه دستگاههای ذیربط جرات برخورد قاطعانه رو از دست میدن .
    • بابک IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
      3 0
      دقیقا انگار قوانین فقط برای مردم ایرانه نه برای نفع مردم ایران... عین بدبختا از از دست دادن یه شرکت داغونه خارجی با این کارمندای دوزاریش میترسیم
  • پیمان نیکخواه IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    7 1
    این خبرا دروغه زود قضاوت نکنید این آقا از طرف تمامی نهادهای دولتی مجوز خروج از کشور رو گرفتن و هیچ مشکلی ندارن.
    • علي حسيني NL ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
      4 12
      شما طوري صحبت مي كني كه انگار خودت مجوز خروجش رو گرفتي ، اگه مجوز داره خوب بگذار ما هم ببينيم
    • رضا NL ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
      2 12
      تو هم معلومه دستت باهاش تو يه كأسه است
    • يا مهدي NL ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
      3 12
      برادر اگه مدرك داري كه مجوز داشته و بي گناه همين جا نشون بده
    • فرشته NL ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
      6 12
      چي دروغه اقاي نيك خواه ؟ حكم جلب رو مگه نمي بينيد ؟؟
  • عباس رضا NL ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    3 11
    من باورم نمي شه به اين راحتي اين ادم بتونه هر كاري خواست بكنه و هيچ مسئولي جلوش رو نگيره واقعا متاسفم
    • IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
      4 0
      حالا چرا اومدی با 500 تا اسم نظر دادی؟
  • عباس رضا NL ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    2 12
    من باورم نمي شه به اين راحتي اين ادم بتونه هر كاري خواست بكنه و هيچ مسئولي جلوش رو نگيره واقعا متاسفم
  • علي NL ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    4 12
    واقعا به حال مملكتمون متاسفم
  • رويا الماسي NL ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    7 12
    يعني اينقدر اوضاع ما خراب شده كه مسئول دادن ويزا به ايرانيها يه خارجيه خلافكاره ؟؟؟
  • ارش NL ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    6 10
    يك شركت هندي كثيف ديگه
  • FR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    5 12
    این نمونه دیگری از بی کفایتی وزیر خارجه است.
  • شيرين كريمي NL ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    5 10
    يعني واقعا مسئولين امنيتي كشور كجان ؟؟
  • حميد رضا روشن بين NL ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    7 10
    اين كار به نظر مي رسه به صورت سازماندهي شده هدايت مي شه وگرنه يك نفر به تنهايي نمي تونه ، بايد ديد كي پشتشه
  • علي NL ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    6 10
    اين حتما به يه جا وصله ، واقعا تا كي اين وضعيت تو اين مملكت ادامه داره چرا هيچ كي هيچ كاري نمي كنه
  • علي NL ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    3 10
    اين حتما به يه جا وصله ، واقعا تا كي اين وضعيت تو اين مملكت ادامه داره چرا هيچ كي هيچ كاري نمي كنه
  • نرگس NL ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    3 10
    واقعا چرا دستگيرش نمي كنن ؟
  • ارمين NL ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    3 10
    خاك تو سر ما كه اين ادم بايد بشه مسئول اين همه سفارت تو كشور ما
  • ليلا عظيمي NL ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    3 11
    ممنون از سايت مشرق براي افشاگري اميدوارم مسئولين اقدامات لازم رو انجام بدهند
  • سعيد حاتمي NL ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    5 11
    مشرق و يك خبر داغ ديگه ... منتظر نتايج عملي اين خبر از سوي سربازان گمنام امام زمان هستيم
  • كاوه NL ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    5 10
    تو سال دفاع از سرمايه ملي واقعا بايد گريه كرد به حال اين كشور كه يك همچين افرادي سرمايه اين مملكت رو به غارت مي برن بايد ديد كيا پشتش هستند
  • حسين NL ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    4 12
    فقط الان احمدي نژاد رو مي خواست كه حركت انقلابي كنه و اين ادم كثيف رو به سزاي أعمالش برسونه از دولت فعلي بخاري بلند نمي شه
  • راحيل اسكندري NL ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    2 11
    اين ادم رو بايد زودتر دستگير كنن حتما جاسوسه
  • روشن NL ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    4 11
    چرا اين جاسوس رو دستگير نمي كنيد
  • اكبر NL ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    4 0
    يك عده تمام پول رو در دست گرفتند و هر كاري دوست دارند مي كنند كاشكه امام زنده بودن مي ديد به كجا رسيديم
  • صدرالدين NL ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    2 0
    چجوري يه سريلانكائي مي تونه تو ايران اينقدر قدرت بگيره كه از قانون هم بگذره!
  • AE ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    1 0
    مشرق حکم قضایی تاریخ 97/2/31 را از کجا بدست آورده؟
  • رضا IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    1 0
    تشكر از مشرق براي اين خبر
  • حسين بنائي IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    1 0
    مسئولين كاري خواهند كرد ؟
  • روزبه IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    3 0
    دلال سريلانكايي نديده بوديم كه ديديم
  • عباسي IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    1 0
    واقعا چرا كسي جلوشون رو نمي گيره ؟
  • غلام زاده IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    2 0
    خوب اين هم بياد بخوره همه كه دارن مي خورن يه دزد ديگه روش
  • گيلاني IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    3 0
    پشت پرده نمي دونيم چه خبره ولي به نظر من بايد دولت هاي خارجي پشت اين قضيه باشن
  • فرشاد IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    1 0
    لطفا این شغال را بگیرید/ قل قل
  • محمدعلی US ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    4 0
    چه طور ما برای همه چی تحریم شدیم ... ولی اینکه شرکت خارجی بیاد پول ملت و جمع کنه ببره تحریم نیستیم
  • zahra US ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    4 0
    معلوم نیست کی پشت این تشکیلاته !!!! کاش یه روز همه این آدما دستشون رو بشه که به جای خدمت به ایران از پشت خنجر میزنن
  • sahel US ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    1 0
    اونقدر تو این مملکت مسائل حاشیه ای تو بزرگ میشه که دیگه وقتی برای کاری اصلی نمیمونه
  • Asieh IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    3 0
    معلوم نیست ریش کی پیش اینا گیره که هنوز کله پا نشدن... یعنی اینقدر اینجا بی در و پیکره؟ یا فعلا صلاح و نفع بعضیا تو اینه که سکوت کنند ...
  • نصراله IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    2 0
    هردم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد بسته دیگه! فکر کردید ما باور میکنیم که وزارت های بالادست و مربوط خواب بودن و چنین تشکیلاتی با این مرتیکه غیرقانونی پنهانی به اینجا رسیده باشه
  • Saman IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    1 0
    حتما باید دو روز دیگه خبر اختلاص یه کله گنده تو پشت پرده یه شرکت غیرقانونی خارجی گندش دربیاد تا دست به کار بشید " که جمع کردن و رفتن و دسترسی بهشون نیست و مردم صف بکشید و شکایت کنید و آخرش خسته بشید و بی خیال بشید" اینا که شده روزمره گی مردم بدبخت ایران
  • علی IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    1 0
    اسم بزرگ و جای لاکچری بدون تعهد قانونی و اخلاق مداری. نهایت تناقض
  • ساغر IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    2 0
    از کجا معلوم.... همیشه کشورهای دیگر از راه های مختلف به حریم ایران تجاوز کردند وقتی این همه کار غیرقانونی بدون ترس انجام دادند حتما دسیسه ای دارند
  • سالار IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    3 0
    ما این همه شهید دادیم و پای تحرمیم و این همه مسائلش وایسادیم، از سفر و خرید ارز گذشتیم که ایران و حفظ کنیم... وای به حال مقاماتی که قدر این ذره ذره از خود گذشتگی و ندونند و با اجنبی ها همراهی کنند
  • کاوه IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    1 0
    آقا این مرتیکه و تشکیلات قلابیش و بندازید بیرون. به خدا تو صف سفارت ها مثل عهد دقیانوس ایستادن، به کار سپردن و پول دادن به اینا شرف داره
  • Soroush IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    2 0
    زندگی و به مردم اینقدر سخت کردید که همه آدمای درست حسابی دارن از ایران میرن. این خودش کم ضربه ای هست، حالا سر راهشون هم یه شرکت دزد گذاشتید که تو این مرحله هم بهشون خیانت بشه
  • مهدی IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    2 0
    همش اخبار بد کاش این یکی که اینقدر تابلو هست و گرفته بودید بعد خبرش و پخش میکردید. اینکه هست و شاد هست و با افتخار با سفارت ها تو مملکت من داره کار میکنه که بیشتر باعث سرشکستگی ما هست
  • Dana IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    6 0
    از کجا معلوم کمک نکنند نیروهای ایران و شناسایی کنند تا از اطلاعاتشون سوءاستفاده کنند یا به ترورشون کمک کنند ما تو شرایط استانداردی نیستم که از کنار همچین مسائل بین المللی که میتونه جاسوسی باشه ساده گذر کنیم
  • Reza IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    3 0
    اومدن خواب بودید، کار میکنند خوابید، دو روز دیگه جمع میکنند میرن باز همه در بی خبری و انگشت پشیمانی به دهن آویخته خبر وداع بدین و اینکه هیچ راهی برای جبران خسارت های وارده نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس