کد خبر 874207
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از مدیریت باشگاه استقلال انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی اسطوره و پیشکسوت باشگاه استقلال با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، نسبت به عملکرد مدیران باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات واکنش نشان داد.

فرهاد مجیدی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"انگار فراموش کرده‌ایم که مردم هزینه باشگاه استقلال را پرداخت می‌کنند؛ نه آقای پندار توفیقی! معاونی که به وقت عکس گرفتن حاضر و آماده است، اما موقع بحران‌ها پشت مدیرعامل پنهان می‌شود. وظیفه مسئول نقل و انتقالات چیست؟ پز دادن با خریدهای انجام شده یا پاسخگو بودن در چنین روزهایی؟!

اطرافیان آقای افتخاری به جای خدمت، مشغول روابط خاله زنکی خودشان هستند. با همین تخصص‌هاست که بازهم برای اداره باشگاه مثل همه سال‌های گذشته هفت هشت میلیارد تومان از بودجه این فصل را پیش‌خور کرده‌اند! آن هم توسط مدیرانی که ادعای اداره پروژه‌های کلان نفتی را دارند!

دوران مدعیان کم دانش فوتبالی تمام شده و امیدوارم وزارت ورزش هر چه زودتر گزینه نهایی خود را برای اداره باشگاه معرفی کند و اجازه ندهند که زمان به ضرر هواداران عزیز بگذرد. لطفا صدای اعتراض کوبنده مردم را بشنویم. به امید روزهایی که چندان دور نیست. روزهایی که با حمایت شما هواداران دوست داشتنی استقلال، دوران طلایی و تازه‌ای را رقم خواهیم زد و شیطنت‌ها باعث نخواهد شد که ما از هم دور باشیم."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس