کد خبر 863638
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
رضا عنایتی

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: از هیچ کمکی به استقلال دریغ نمی‌کنم، اما باید خواسته‌های‌مان را مطرح کنیم.

به گزارش مشرق، رضا عنایتی درباره انتخابش به‌عنوان سرمربی تیم امیدهای استقلال اظهار داشت: با باشگاه صحبت‌هایی انجام داده‌ام و قرار است امروز (دوشنبه) در خصوص برنامه‌ و خواسته‌های‌مان صحبت کنیم. باعث افتخار من است که به استقلال به هر نحوی کمک کنم. ارتباط من با استقلال و هوادارانش و همچنین هواداران این تیم با من، قلبی و احساسی بوده است و همه این موضوع را می‌دانند.

 

وی افزود: امروز در جلسه با مسئولان باشگاه، خواسته‌هایم را مطرح می‌کنم. باید بدانم خواسته باشگاه از من چیست و باشگاه هم بداند خواسته‌هایم از آنها چه چیزهایی خواهد بود. هر کمکی از دستم بربیاید، دریغ نمی‌کنم.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: اگر خاطرتان باشد، همیشه در خصوص اهمیت به پایه‌ها دغدغه‌هایی داشته‌ام و مصاحبه‌هایم گواه این موضوع است. قرار نیست دیگر ستاره‌هایی چون علی دایی، فرهاد مجیدی و علی کریمی‌ها را نداشته باشیم. باید خودمان در پایه‌ها استعدادها را پرورش دهیم و تهدیداتی بیاندیشیم تا تیم بزرگسالان از داشتن بازیکن بی‌نیاز باشد.

عنایتی ادامه داد: برای پیدا کردن استعدادها، باید برنامه‌ریزی اصولی باشد، مخصوصاً در بحث تیم امیدها که باید به بزرگسالان بازیکن بدهد. شاید یکی دو بازیکن در فوتبال ایران استثناء باشند که از جای دیگر به بزرگسالان بیایند، اما تیم امید باید بازیکن به بزرگسال بدهد. با حرف نمی‌توان کار را عملی کرد. اگر نگاه به بزرگسالان صددرصدی است، به تیم امید باید نگاه 60،70 درصدی باشد. این صحبت‌ها را انجام دادم تا بگویم اگر امروز با مسئولان باشگاه به جمع بندی برسیم، از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس