کد خبر 873928
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
دربی

باشگاه استقلال به برنامه مسابقات لیگ فوتبال ایران احترام بگذارد و نظم مسابقات کشور را بهم نریزد.

به گزارش مشرق، حدود دو ماه پیش جلسه هم اندیشی مربیان لیگ برتری در مورد برنامه پیشنهادی مسابقات لیگ برتر و جام حذفی در سازمان لیگ برگزار شد. جلسه ای که در آن وینفرد شفر سرمربی آلمانی تیم استقلال هم حضور داشت و همه مربیان حاضر در این جلسه نظرها و پیشنهادهایشان را در مورد تقویم باشگاهی فوتبال ایران در فصل 98-97 بیان کردند. 

بیشتر بخوانید

با این دولت، استقلال تا سال ۱۴۰۰ نابود می‌شود

تقریبا در همان زمان اعلام شد که سوپرجام بین دو تیم استقلال و پرسپولیس قهرمان های جام حذفی و لیگ برتر برگزار می شود و مدیران و کادرفنی استقلال و پرسپولیس در جریان برگزاری این دیدار بودند اما در آستانه برگزاری این مسابقه بزرگ و حساس در فوتبال ایران ، شفر و برخی از مدیران استقلال می گویند که ما آماده برگزاری این بازی نیستیم! یا حتی گفته می شود برگزاری این بازی به صلاح فوتبال ایران نیست!

این جملات در حالی بیان شد که شفر یک مربی منظم آلمانی است و به خوبی می داند که باید به تقویم و برنامه پیشنهادی فوتبال هر کشور احترام گذاشت در واقع این الفبای فوتبال حرفه ای است که باشگاه ها برنامه آماده سازی خود و تقویم باشگاهی را به طور دقیق اجرا کنند. 

سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات نیز در این مورد گفت: از چند ماه پیش برنامه مسابقات و سوپرجام را اعلام کردیم و چطور استقلال می خواهد این برنامه را نادیده بگیرد؟! سوپرجام طبق برنامه قبلی روز 29 تیرماه در ورزشگاه آزادی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار می شود. نمی توان با درخواست هر باشگاهی برنامه و تقویم مسابقات را تغییر بدهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس