کد خبر 873093
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
پورعلی گنجی

مدافع تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه در بازی با اسپانیا می ترسیده به چشمان دیگو کاستا نگاه کند گفت: با تیم السد قطر خداحافظی کردم و می خواهم به اروپا بروم.

به گزارش مشرق، مرتضی پورعلی گنجی درباره حضورش در پست دفاع میانی گفت: من هافبک دفاعی بودم ولی چند سال است که دفاع وسط هستم. کارلوس کی روش به من گفت در دفاع پیشرفتم ٥٠ درصد بیشتر است. تا یک ماه اول در پست دفاع شرایطم سخت بود و نمی دانستم باید چطور بازی کنم ولی الان بازی در پست هافبک دفاعی یادم رفته است. 

وی در خصوص رویارویی با دیگو کاستا مهاجم اسپانیا خاطرنشان کرد: کاستا یکی از بی اخلاق ترین فوتبالیست هایی است که در این چند سال دیده ام. من حتی می ترسیدم به چشمان او نگاه کنم. 

مدافع تیم ملی درباره گریه هایش در آغوش پپه بعد از بازی با پرتغال اظهار کرد: پپه حرفه ای است و از این چیزها زیاد دیده است. او گفت شما خوب بازی کردید و سرت را بالا بگیر. 

پورعلی گنجی با اشاره به وضعیتش در تیم السد قطر گفت: مبلغی به تیم السد پیشنهاد دادم که زورشان نمی رسید. از این تیم خداحافظی کردم و مقابل استقلال در آسیا بازی نخواهم کرد. در این ارتباط با ژاوی هم صحبت کردم. 

وی که در برنامه ٢٠١٨ حاضر شده بود با بیان اینکه از دیگر تیمهای قطر و همچنین لیگ ترکیه پیشنهاد دارد تاکید کرد: هر مبلغی بخواهم این باشگاه ها به من می دهند اما دنبال پول نیستم. ٢٦ سال دارم و وقتش است از قطر به یک تیم معمولی اروپایی بروم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس